Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آمار های غیررسمی گفته شده 50 درصد مردم ایران با مشکل ریزش مو مواجه هستند و ما در این مقاله شمارا با علل ریزش مو اشنا و درمان ان را معرفی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آمار های غیررسمی گفته شده 50 درصد مردم ایران با مشکل ریزش مو مواجه هستند و ما در این مقاله شمارا با علل ریزش مو اشنا و درمان ان را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افراد زیادی به دنبال علل ریزش هستند که براحتی درمان کنند

از دیدگاه طب سنتی: حررات بیش از حد بدن، یبوست، افزایش سودا و غلظت خون، فشارهای روحی و روانی، کمبود مواد غذایی که اکثر ما دچار این مشکلات هستیم

ما برای درمان تک تک مشکلات فروشگاهی معرفی میکنیم که اکثرا با استفاده از چند نوع گیاه و روغن های درمانی به نتیجه رسیدند

داروهای سنتی که این روزها طرفدار زیادی داره و بدون عوارض هستند

برای غلظت خون میتوان از شربت مصفای خون که با خاصیت های پاکسازی خون و رفع جوش های بلوغ و هست و چندین خاصیت دارویی دیگر ...

کمبود مواد غذایی و میتوانید با محصولات غذایی کاملا طبیعی و ارگانیک از فروشگاه اسرار الشِفاء با اطمینان تهیه و مصرف کنید

و اما روغن های درمانی:

روغن کندش که خیلی تعریف شنیدید

شاید برایتان سوال شده که روغن کندش اصل سوریه یا هندی استفاده کنیم؟!

کدام روغن نتیجه بهتر و بدون بازگشتی میده؟!

روغن کندش اصل سوریه باتوجه به طبیعیت گرمی که دارد مناسب پوست چرب یا کسانیکه حرارت بدن دارند نیست و اگر استفاده شود نتیجه معکوسی میدهد.

مناسب پوست و موی خشک و معتدل میباشد و نحوه استفاده هفته ای ۴ مرتبه ۴ساعت قبل استحمام میباشد و حداقل استفاده ۲ الی ۶ ماه باشد

روغن کندش هندی باتوجه به طبیعت معتدلی که دارد و ضعیف تر از کندش سوریه هست معمولا دیر عمل میکند و مناسب پوست و موی چرب و خشک و معتدل میباشد.

نحوه استفاده کندش هندی یک روز درمیان ۶ساعت قبل استحمام حداقل استفاده ۲ الی ۸ ماه میباشد

حین استفاده روغن کندش از شامپوهای گیاهی فروشگاه اسرر الشِفاء غافل نباشید

علل ریزش مو غیر ارثی:

استرس، بیمارهای عفونی، کمبود ویتامین، تنظیم نبودن عادت ماهانه(برای بانوان)

افرادی هستند که عموما یا صبحانه نمی‌خورند یا بسیار دیر صبحانه می‌خورند که هر دو موجب کمبود ویتامین می‌شود

کمبود ویتامین را با مصرف انواع میوه و سبزیجات مفید درمان کنید.

 مانند: شیره انگور، توت خشک، بادام، پسته، جوانه ماش، جوانه گندم، سبوس برنج، مویز، برگ زردالو، انجیر و...

برای جلوگیری و درمان ریزش مو تقویت مو و رفع سفیدی :

روغن تقویت مو اسرار الشِفاء پیشنهاد میکنیم

ترکیباتی از 30 نوع روغح فوق قوی و خالص کمک به بازسازی سلول ها و رنگ دانه های مو

جالبه بدانید طی چند ماه اخیر شاهد معجزه روغن تقویت مو بودیم و هستیم که با استفاده از این روغن برای ریش و سیبیل و ابرو ، مو در بازده زمان کوتاهی تاثیرگذار بوده

خاصیت درمانی این روغن: ضد خارش و شپش، گرم شدن مغز و رفع سردی میباشد، حالت دهنده و جلوگیری از سفید شدن پیاز مو میباشد

با توجه به طبیعت معتدل مناسب هر نوع پوست و موی میباشد

نحوه استفاده: یک روز درمیان ۶ ساعت قبل استحمام و حداقل استفاده ۲ الی ۶ ماه میباشد

توجه: یکی از علل ریزش مو شدت سردی و گرمی میباشد که برای درمان سرد مراجان از گرمی و گرم مزاجان از سردی استفاده شود

توصیه های حکیم ایت الله ضیایی در مورد ریزش مو و رشد تقویت آن به نقل از عطاری آنلاین اسرارالشفاء

یکی از مهمترین بخش توصیه های حیکم مربوط به پرخوری و پفتل می باشد که می فرمایند:

کسانی که سوء تغذیه داشته باشند یا بد خوری کنند یا پفتل خوری کنند یا همین فست فودها یا غذا های صنعتی مثل سوسیس ، کالباس ، همبرگر و مانند اینها این افراد دچار نارسای دستگاه گوارش می شوند حتی روی پوست و مویشان هم تأثیر منفی میگذارد . گاهی بعضی چیزها شکم پر کن است ولی آسیب رسان است زیرا املاح لازم و مواد غذایی لازم برای پوست و مو فراهم نمی کند یا نارساییی غیر عضوی معده ایجاد می کند مثلا: ازدیاد گاز معده ،قرقره های شکمی ،پیچش شکمی ، ترشاب ،پوداب ،سردل ، رفلاکس یا باز گشت اسید معده

و مهمترین توصیه برای درمان آن به وسیله تغذیه و البته نحوه مصرف به شرح زیر می باشد:

در بحث رشد موی سر باید غذا مغذی باشد نه محرک های شیمیایی . خرما با مغز بادام شیرین فواید متعدد دارد از جمله : رشد موی سر پیشگیری و درمان پوکی استخوان پوسته برنج یاشلتوک یا عرق آن را میتوانید روزی یک قاشق چایخوری یا غذای خوری روی برنج سفید بریزید یا با ماکارونی بخورد و یا عرق آن را نصف استکان بخوریدکه باعث رشد موی سر می شود.مورد دیگر روغن بادام تلخ روغن سیاه دانه خا لص کُندُش (بیست دقیقه قبل از حمام پودر کنید و در روغن بادام تلخ بجوشد ) با عث رشد مو و ابرو می شود . محمد مومن حنین از علمای بزرگ شیعه در زمان صفویه در کتاب تحفه حکم مومن از کُنُش ذکر میکند . شرایط آب و هوای کشور ما به گونه ای است که در سال 60 تا 80 سانت رشد مو داریم آنها که رشد موی آنها ضعیف شده به چند دلیل است : سوء تغذیه ،عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ، باخود رفتار منفی دارند . از صابون ها و شامپو ها ی پر اسید، شانه و برس نوک تیزاستفاده می کنند .

معرفی عطاری آنلاین اسرارالشفاء

برای وارد شدن به سایت اسرارالشفاء ادرس www.340.ir  را در مرورگر خود وارد کنید تا به راحتی به یک فروشگاه بزرگ پر از محصولات طبیعی و ارگانیک وارد شوید و به راحتی با چند کلیک و یا لمس آسان با گوشی موبایل و رایانه های شخصی و البته تبلت ها می توانید محصولات مدنظر خود را به سبد مجازی خرید خود اضافه کنید و پس از پایان خرید به سرعت درب منزل تحویل گرفته و مصرف کنید ، خریدی لذت بخش و بی دردسر را تجربه کیند ، البته از این عطاری آنلاین می توان به صورت حضوری نیز خرید کرد که آدرس آن در شهر چهار باغ جنب مسجد علی بن موسی الرضا می باشد و همچنین در اکثر شبکه های مجازی با تگ @teb340_ir  مشغول به فعالیت و خدمات رسانی و قراردادن مطالب مفید و آموزشی می باشد که می توانید آنها را دنبال کنید ، ان شاء الله

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عطاری آنلاین علل ریزش مو پوست و موی پوست و مو رشد موی رشد مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز برخی از پرطرفدار‌های داخلی با کاهش جزئی قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو عوامل متعددی از جمله کاهش قدرت خرید مردم، افزایش نرخ تورم و کاهش تقاضا برای خودرو در کاهشی شدن بازار نقش دارند.

 

به گزارش اکو ایران، افت نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که می‌توان نوسان قیمت در بازار امروز را به آن نسبت داد، روندی که موجب شده تا فعالان این بازار به این نکته اشاره کنند که پیش‌بینی روند آینده بازار خودرو دشوار شده است. با این حال، با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست‌های دولتی می‌توان انتظار داشت که بازار در کوتاه‌مدت با نوسانات و عدم ثبات روبرو باشد.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۱۱ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات» هم امروز با رشد ۸ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S۷»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۱ میلیونی را تجربه کرد. «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم با افزایش ۸ میلیونی ۱۰۸۸ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «هایما S۷» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V۲ اتومات» هم امروز بدون تغییر ۹۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «پژو پارس LX» هم در بازار ۸۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «رانا پلاس» هم ۶۴۳ میلیون قیمت خورد و رشد ۳ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهین G» در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» بدون تغییر در بازار ۴۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ای S» هم ۴۴۳ میلیون تومانی شد و رشدی ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم با افزایش ۵ میلیونی ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل