Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از رقابت ۸۷۵۲ داوطلب کنکور سراسری در استان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از تاریخ ۹ تیرماه جاری در استان آغاز و تا ۱۱ تیرماه ادامه پیدا می‌کند.

فرحناز قائدامینی دوم تیرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ از ۹ تیرماه با رقابت ۸۷۵۲ داوطلب در استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در هفت شهرستان بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، خانمیرزا و لردگان در ۶۴ حوزه امتحانی توسط اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش‌ و پرورش استان برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: همچنین مسئولیت برگزاری کنکور سراسری در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و سامان بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

قائدامینی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون کنکور سراسری از صبح چهارشنبه ۹ تیر با رقابت داوطلبان گروه هنر آغاز می‌شود، عنوان کرد: این آزمون در صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ تیر با برگزاری آزمون گروه علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی و صبح روز جمعه ۱۱ تیر با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه جاری نیز در آخرین روز برگزاری این آزمون داوطلبان گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان تاکید کرد: امسال آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری کنکور در  چهارمحال‌وبختیاری ۸۷۵۲ نفر است و  برنامه‌ریزی و حوزه‌بندی جهت برگزاری این آزمون بر اساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و در مناسب‌ترین فضاهای آموزشی و ورزشی انجام پذیرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری کنکور سراسری وزارت علوم تحقیقات و فناوری چهارمحال و بختیاری برگزاری آزمون کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نماینده سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می‌پردازند.
فاضلی افزود: داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
وی گفت: امروز دانشگاه آزاد میزبان هزار داوطلب و فردا هزار و ۳۰۰ دواطلب خواهد بود.
دوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رشته‌های علوم انسانی زبان و هنر در حوزه دانشگاه شهرکرد به رقابت می‌پردازند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان