Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:24:47 GMT

مجوز استخدام 265 نفر را دریافت شده است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۱۸۱

مجوز استخدام 265 نفر را دریافت شده است

ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: مجوز استخدام 265 نفر برای وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است.


نعمت‌الله ترکی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای کل کشور و در قالب وزارت راه و شهرسازی مجوز استخدام 265 نفر در کشور گرفته شده که 15 تا 16 سهمیه مربوط به استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آزمون استخدامی این تعداد افراد از طریق سازمان سنجش و به صورت کشوری انجام خواهد شد تا روند استخدام این افراد در سال جاری طی شده و جذب آنها را در وزارت راه و شهرسازی شاهد باشیم.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: برای سایر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز تلاش می‌کنیم تا مجوز استخدام نیرو فراهم آید تا کمبود و نقصانی در این زمینه وجود نداشته باشد.


ترکی افزود: با جذب این نیروها تا حد زیادی مشکل نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها مرتفع خواهد شد و به تناسب خروجی نیرو جذب و استخدام نیروهای جدید را شاهد خواهیم بود.


وی با ارزیابی سفر دو روزه به استان اردبیل و بازدید از طرح‌های اقدام ملی مسکن و دیدار با کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خوبی با مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل و دستگاه‌های زیرمجموعه آغاز شده که انتظار می‌رود بخش عمده‌ای از این فعالیت‌ها در سال جاری به سرانجام برسد.


ترکی با ابراز خرسندی از تکمیل مسکن مهر در استان اردبیل و برگزاری آیین اختتامیه واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان اضافه کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز ساخت پنج هزار واحد در این استان شروع شده و با کیفیت مناسب ساخت و سازها را شاهد هستیم.


وی به 12 پروژه اجرایی در حوزه حمل و نقل و توسعه بزرگراه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در استان اردبیل احداث 300 کیلومتر بزرگراه در دستور کار قرار گرفته و پیش از این نیز 200 کیلومتر بزرگراه اجرایی و عملیاتی شده و در همه مناطق استان با منابع ملی و بانک‌ها توسعه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.


ترکی به تحولات حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی در استان اردبیل در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت:‌ راه‌اندازی لاین مخصوص استان اردبیل خبر خوبی بود که همه ما را امیدوار به توسعه صنعت هوایی در این استان کرد.


وی به ضرورت تکمیل راه آهن اردبیل – میانه اشاره کرد و افزود: بیش از دو هزار و 400 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شده و قطعا با راه‌اندازی خط ریلی اردبیل – میانه و اتصال آن به پارس‌آباد بخش عظیمی از مشکلات حمل و نقل کالا و مسافر در این استان رفع خواهد شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در این استان گزارش‌های خوبی را از فعالیت‌ها و عملکرد زیرمجموعه‌های خود ارائه کردند که قطعا این استان الگویی مناسب برای سایر استان‌ها خواهد شد تا به صورت جدی و مداوم با برگزاری جلسات شورای هماهنگی مصوبات و رویکردهای اساسی در این بخش پیگیری شده و در نهایت به سرانجام برسد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون هاي استخدامي وزارت راه و شهرسازي انسانی وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل مجوز استخدام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند