Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:55:09 GMT

تجهیز مدارس راهیان کوثر در اولویت قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۸۶۵۰

تجهیز مدارس راهیان کوثر در اولویت قرار دارد

وفاکار گفت: توسعه، تجهیز و شاداب سازی محیط مدارس راهیان کوثر استان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حسین وفاکار، امروز در جلسه شورای اداری این موسسه، اظهار کرد: توسعه، تجهیز، شاداب سازی و تکمیل طرح‌های در دست اقدام مدارس راهیان کوثر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی با بیان اینکه، مدارس راهیان کوثر با اهداف تربیت نسل انقلابی، ارزشی و متعهد در حال راه اندازی است، ادامه داد: تسریع در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان، همچنان مجدانه پیگیری می‌شود و در اولویت کارهای‌مان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: موضوع ساخت و توسعه فضاهای آموزشی هم‌چنان از اهمیت بسزایی برخوردار است و مسئولان مربوطه با تلاش فراوان و پیگیری‌های مجدانه‌ سعی می‌کنند، تا آغاز سال تحصیلی جدید، فضاهای آموزشی نوساز بیشتری در سراسر استان در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وفاکار  بیان کرد: محوطه بیرونی و حیاط مدارس، سالن ورزشی، آزمایشگاه، کتابخانه و ... نیز نقش بسیار مهمی در فرایند تربیتی دانش‌آموزان دارد، این فضاها به لحاظ یک محیط شاد نیز مورد توجه دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، پس برای تکمیل و تجهیز این بخش‌ها هم تلاش کنیم.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدارس راهیان کوثر ارومیه آذربایجان غربی مدارس راهیان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب