Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:48:03 GMT

۳۶۷ كيلوگرم مواد افیونی در بيرجند کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۰۴۹

۳۶۷ كيلوگرم مواد افیونی در بيرجند کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۶۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشيش در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ خودرو توقیف و سه متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۳ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان بيرجند حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور های مواصلاتي شهرستان بيرجند به يك خودروي پژو 405 و يك سواري پرايد که در حال حرکت بودند مشکوک شدند که ماموران پس از طي مسافتي با انجام اقدامات پليسي به خودروها دستور ایست داده و آنها را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در بازرسي از خودروها 103 كيلو و 650 گرم ترياك كشف كردند كه قاچاقچيان به مقر پليس دلالت و پس از تحقیقات تخصصي به دپوي مقادير ديگري مواد مخدر در 2 منزل مسكوني در شهر بيرجند اعتراف كردند.

 

سردار فرشيد با اشاره به اینکه ماموران به همراه متهمان به محل هاي مورد نظر اعزام شدند كه در پاك سازي و بازرسي از  منازل مسكوني 264 كيلو و 50 گرم ترياك و 150 گرم حشيش نیز كشف كردند، تصریح کرد: مجموع مواد مخدر كشف شده از متهمان 367 كيلو و 700 گرم ترياك و 150 گرم حشيش است.

 

وي يادآور شد: ماموران در مجموع این عملیات 2 خودرو توقيف و سه متهم دستگیر كردند كه متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

سردار فرشید خاطر نشان كرد: برخورد نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سركشي به برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی نخواهد داد.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان جنوبی کشف مواد مخدر بیرجند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت