Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سعید کوشکی در حاشیه بازدید منتخبان شورای ششم شیراز و جمعی از سرداران و یادگاران دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و زیارت شهدای گمنام، بیان کرد: مردم این کلانشهر افرادی را انتخاب کردند که ولایت مدار و همگی انقلابی هستند.

او افزود: انتظار مردم در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از سه قوه و شورای شهر‌های این است که بتوانند با توجه به یکپارچگی در عقیده و تفکر آن‌ها به وجود آمده مشکلات حوزه‌های مختلف مردم را به سرانجام برسانند و مردم را از گرفتاری‌های مختلف به جود آمده نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس یکی از نخستین موزه‌های کشور بوده که در سال ۱۳۷۸ کلنگ آن بر زمین زده شد و ساخت موزه استان شروع شد که مساحت آن بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع است که قرار بوده الحاقاتی نیز به این مجموعه با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شود که متاسفانه تاکنون به سرانجام نرسیده است.

کوشکی با طرح گلایه از بعضی از مسئولین شهری در خصوص نتیجه بخش نبودن اقدامات مربوط به این مرکز فرهنگی، گفت: با توجه به ارائه برنامه‌های مدون و جامع به شورای اسلامی شهر شیراز و ارایه آن از سوی شورای محترم شهر شیراز در سال ۱۳۹۹ به شهرداری متاسفانه تاکنون در راستلای برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در حوزه دفاع مقدس هیچگونه اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

او اشاره‌ای به تخصیص زمین مناسب با مساحت بالا در شهر مشهد به مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس این استان داشت و گفت: شورای شهر و شهرداری مشهد در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۹۰ میاردتومان برای ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس این شهر اختصاص داده که انتظار می‌رفت شورای شهر شیراز و شهرداری شیراز نیز در راستای به سرانجام رسیدن موزه دفاع مقدس این شهر همکاری شایسته‌ای را انجام می‌دادند.

در ادامه این نشست تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از جمله سردار جابر مهدیار، سردار محمدباقر رنجبر و سردار محمدعلی شیخی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون ضرورت‌ها و نیاز‌های شهر شیراز و توجه لازم نسبت به حوزه دفاع مقدس توسط اعضای منتخب شورای شهر شیراز پرداختند.

همچنین در این جلسه تعدادی از اعضای منتخب شورای شهر شیراز مسعود زارعی، محمدفرخ زاده، علیرضا اسکندری و مهدی طاهری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند و اذعان کردند: یکی از حوزه‌های مورد توجه شورای ششم بحث حوزه دفاع مقدس و توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس خواهد بود که در این راستا برایساخت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس توجه لازم انجام خواهد شد.

منتخبان دوره ششم شورای شهر شیراز در این دیدار با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و نمایشگاه دفاع مقدس استان این مرکز نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکمیل موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس شورای شهر شیراز حوزه دفاع مقدس دفاع مقدس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است