Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ناصر حاج محمدی روز پنجشنبه در جلسه ای با حضور استاندار کردستان، شهردار سنندج و جمعی از مدیران استانی اظهار داشت: لزوم توجه به زندان و احداث مکانی مناسب بر اساس استانداردهای قابل قبول یک مسئله اجتماعی است که برای تحقق آن در شهرستان سنندج نیاز به یک مشارکت گروهی و همکاری جهادی است.

وی ضمن برشمردن مشکلات فعلی زندان و لزوم توجه به حقوق شهروندی زندانیان با اختصاص فضای مناسب فیزیکی برای تحقق هداف بازپروری و اصلاح و تربیت زندانیان، خواستار مشارکت جمعی مسوولان استانی و در راس آنها استاندار کردستان، برای حل مشکل زمین و اختصاص محدوده مناسب برای احداث ساختمان جدید زندان، خارج از محدوده شهری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشاورعمرانی سازمان زندان‌ها تاکید کرد: البته این زمین باید با دسترسی به بسترهای مناسب به تاسیسات زیر بنایی دارای امکانات شهری باشد.

وی با اشاره به این موضوع که در قانون جدید و با فراهم کردن بسترهای مناسب در زندانهای کشور و محاکم عمومی و انقلاب ، دادرسی های زندانیان بصورت الکترونیکی برگزار می شود اظهار داشت: امروز در زندان مرکزی سنندج شاهد افتتاح دادرسی الکترونیکی ، ملاقات الکترونیکی و خدمات قضایی بودیم که تحقق آن صرفاَ با امکانات فیبری نوری فراهم شده است.

وی یادآور شد: تحقق این مهم ، مسئله حیاتی برای رشد و تعالی برنامه های هدفگذاری شده سازمانی است که باید در اختصاص زمین برای احداث زندان جدید این دسترسی ها به تاسیسات زیربنایی مد نظر قرار بگیرد .

در پایان این جلسه پیشنهاد های مربوط به اختصاص زمین برای احداث زندان توسط مدیر کل منابع طبیعی مطرح شد و توافقنامه رفع مشکل نقص حریم قانونی زمین کانون اصلاح و تربیت مصوب و به امضا حاضرین در جلسه رسید.

در حال حاضر ۱۰ زندان و مرکز اصلاح و تربیت در شهرستان‌های مختلف استان کردستان فعالیت دارند.

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان کردستان سازمان زندان‌ها سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان کردستان سازمان زندان ها دادگستری کل استان کردستان کردستان سازمان زندان ها سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است