Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با ابراز تاسف از حادثه رخ داده در خصوص واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیستی در نقده گفت: اگر چه هماهنگی لازم از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه برای سفر خبرنگاران با استانداری آذربایجان غربی صورت نگرفته بود و ما در جریان این برنامه نبودیم اما معتقدیم همه ما در بروز این حادثه تلخ مقصریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری با انتقاد از برخی رفتارهای نادرست رسانه ای در خصوص مصاحبه پیشین خود در دقایق نخست پس از حادثه واژگونی اتوبوس مبنی بر طبیعی بودن این اتفاق گفت: منظور من این بوده که اتوبوس شرایط فنی لازم را طبق گفته پلیس راه داشته است اما این موضوع به هیچ وجه نافی خطاهای رخ داده نیست.

وی اضافه کرد: طبق گزارش پلیس راه، این اتوبوس دارای معاینه فنی بود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر چه مدارک این اتوبوس طبق گفته مسوولان پلیس راه، درست بود اما به طور قطع ابعاد حادثه مورد بررسی قرار می گیرد و اجازه نخواهیم داد خون این دو عزیز پایمال شود.

شهریاری با انتقاد از بی توجهی مسوولان ستاد احیای دریاچه ارومیه در خبرندادن به مسوولان استانی در برگزاری این تور رسانه ای گفت: ما هیچ اطلاعی از این سفر نداشتیم در حالی که باید با اطلاع ما، این برنامه برگزار می شد.

وی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق رییس دفتر رییس جمهوری، وزیر کشور و دیگر مسوولان کشوری افزود: همه ابعاد موضوع به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی واژگونی اتوبوس خبرنگاران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت