Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازرس کل استان کرمان از تشکیل ۶۶ پرونده در بازرسی کل استان در سال جاری خبر داد و گفت: ۲۶ متهم از مدیران، کارمندان و کارشناسان ادارات به مراجع قضائی معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، احمد آبیار صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی با اشاره به عملکرد بازرسی کل استان کرمان اظهار داشت: در سال 98 تعداد 240 پرونده بازرسی و در سال 99 تعداد 320 پرونده بازرسی شامل موردی، مستمر، برنامه‌ای و فوق‌العاده در بازرسی کل استان کرمان تشکیل و مورد رسیدگی بازرسان و کارشناسان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه در سه ماه نخست سال جاری نیز تعداد 66 پرونده در بازرسی کل استان کرمان تشکیل شده است گفت: این پرونده‌ها موردی و برنامه‌ای بوده و در حال حاضر در حال بررسی است که 26 متهم از مدیران، کارمندان و کارشناسان ادارات به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازرس کل استان کرمان با بیان اینکه بررسی پرونده‌های یاد شده منجر به کشف جرم و تخلفات زیادی در برخی دستگاه‌های اجرایی مشمول بازرسی شده است خاطرنشان کرد: در سال 98 تعداد 320 نفر، در سال 99 تعداد 331 نفر به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 تعداد 60 نفر و در سال 99 تعداد 140 نفر به دستگاه قضائی معرفی شدند ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری نیز تعداد 40 نفر متخلف به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و تعداد 26 نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

آبیار با بیان اینکه در سال 98 به میزان 9 هکتار، در سال 99 به میزان 60 هکتار از اراضی زراعی و شهری به بیت‌المال برگشته است گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در سال 99 مبلغ سه هزار و 550 میلیارد ریال، دو هزار و 500 میلیارد ریال از وجوهی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود به بیت‌المال برگشت شد.

رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی توسط دستگاه قضا از بیکار شدن 11 هزار نفر در کرمان جلوگیری کرددادستان کرمان: 85درصد عدم اجرای قانون به‌دلیل "ترک فعل" استچرا از 83 هزار انبار نگهداری کالا در استان کرمان تنها 4 هزار و 337 انبار ثبت سامانه شده است؟

بازرس کل استان کرمان اظهار داشت: در سال 98 تعداد 4 هزار و 338 شکایت، در سال 99 تعداد 4 هزار و 913 شکایت و در سه ماهه ابتدای سال تعداد هزار و 135 شکایت واصله به بازرسی کل استان کرمان رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: در سال 1400 با جدیت و قاطعیت هر چه بیشتر برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار است و در این مسیر از همکاری و همراهی مجموعه قضائی استان و پلیس امنیت اقتصادی استان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد استان کرمان بازرسی کل استان کرمان بازرسی کل استان قضائی معرفی شدند سال 98 تعداد سال 99 تعداد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند