Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رسانه‌های محلی کانادا روز پنج شنبه گزارش دادند که پلیس این کشور در جستجوی فرد مظنونی است که دو خواهر مسلمان را در استان آلبرتا در غرب کانادا در اقدامی اسلام هراسانه مورد حمله مسلحانه قرار داد.

طبق گفته پلیس کانادا، مردی که ماسک بر چهره داشت، به این دو خواهر مسلمان نزدیک شد و در حالی که شعارهای نژادپرستانه سر می‌داد، با تکان دادن چاقو آنها را تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد مهاجم با یورش به سوی یکی از این دو خواهر مسلمان وی را به زمین می‌اندازد که این باعث بیهوش شدن این زن مسلمان می‌شود. سپس فرد مهاجم دومین خواهر را نیز به روی زمین انداخته و در حالی که شعارهای نژادپرستانه سر می‌داده، چاقویی را بر روی گردن وی نگه می‌دارد. به گفته پلیس، فرد مهاجم اندکی بعد از محل حادثه می‌گریزد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از این دو خواهر مسلمان به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته است. گفته می‌شود میزان جراحات وارده این دو خواهر مسلمان جزئی است.

با این حال، پلیس در حال انجام عملیات تعقیب و جستجو برای یافتن فرد مهاجم است.

«کتی هرون» شهردار شهر سنت آلبرت اعلام کرد: «همسایگان، دوستان و خانواده مسلمان مستحق آن‌اند که احساس امنیت کنند و در جوامعشان مورد استقبال قرار گیرند. من بابت اینکه بسیاری از آنها در شرایط فعلی احساس امنیت نمی‌کنند، بسیار غمگینم».

گفته می‌شود که فرد مهاجم حدود ۵۰ سال سن داشته و با قدی حدود شش فوت یک شلوار جین تیره و یک تی شرت آبی رنگ با راه راه قرمز و سفید به تن داشته است.

گفتنی است که منطقه ادمونتون کانادا در سال جاری شاهد حمله‌های متعددی با انگیزه نفرت پراکنی بوده است از جمله زنی حدوداً ۵۰ ساله در هنگام پیاده روی از پشت مورد حمله قرار گرفته و به روی سنگفرش خیابان پرتاب شد. در ماه مارس نیز یک مرد به دلیل سردادن شعارهایی علیه یک نوجوان محجبه مجرم شناخته شد.

به گزارش مهر، رسانه‌های کانادا روز دوشنبه (هفدهم‬ خردادماه /۷‬ ژوئن) ‬ ‏‏به وقت محلی از حمله به پنج عضو یک خانواده مسلمان و کشته شدن چهار تن از آنان خبر دادند.

بنا بر گزارش‌ها، اعضای این خانواده هنگام عبور از خیابانی در استان «انتاریو» هدف این حمله وحشیانه قرار گرفتند.

رسانه‌های کانادایی گزارش داده‌اند که فرد مهاجم سوار بر یک دستگاه کامیون به این خانواده حمله کرده و پس از قتل ۴ تن از اعضای آن از محل وقوع جرم متواری شده است.

طبق اعلام پلیس انتاریو انگیزه مهاجم از حمله به این خانواده مسلمان، مذهبی بوده و وی عامدانه مرتکب این جنایت شده است.

کد خبر 5243596

منبع: مهر

کلیدواژه: کانادا اسلام هراسی نژادپرستی سلاح سرد ایالات متحده امریکا ایران رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق سیدابراهیم رئیسی افغانستان انتخابات 1400 برجام جنبش حماس مذاکرات وین ترکیه عربستان سعودی فرد مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه