Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این جلسه آنلاین اینستاگرامی ، بیش از ۱۵۰۰ نفر برنامه را به صورت زنده مشاهده کردند که این عدد رکوردی جدید در برنامه های لایو در صنعت بیمه به شمار می آید.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت بیمه رازی، ششمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی با حضور مهندس وهاب جوادی معاون اجرایی بیمه رازی و با مشارکت ۱۵۰۰ نفر به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آنلاین اینستاگرامی ، بیش از ۱۵۰۰ نفر برنامه را به صورت زنده مشاهده کردند که این عدد رکوردی جدید در برنامه های لایو در صنعت بیمه به شمار می آید.

مهندس جوادی در این برنامه با اشاره به حضورش در معاونت اجرایی بیمه رازی گفت : معاونت اجرایی ، یک واحد خارج از گود نیست که صرفا به دنبال نظارت و گزارش گرفتن باشد ، بلکه برای برداشتن بار از سایر واحدها و ایجاد هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین واحدها و پیگیری در به اتمام رساندن پروژه ها در زمان مشخص ، ایجاد شده است.

وی تصریح کرد معاونت اجرایی در یک پروژه به عنوان هماهنگ کننده ، همزمان تخصیص منابع را ایجاد می کند ، همزمان به دنبال گلوگاهها ، فرایند ها ، عدم دوباره کاریها و هم پوشانیهاست و با بازنگری و ارزیابی مستمر می تواند فرایندها را کوتاهتر و سریعتر نماید.

گفتنی است در این برنامه که همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار شد ، از کاتالوگ هوشمند بیمه رازی رونمایی و تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط مدیریت روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ، به معاونت اجرایی این شرکت اهدا شد.

قابل ذکر است سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی ، هر هفته و با هدف پاسخ مدیران ارشد شرکت به به سوالات نمایندگان و شبکه فروش به صورت آنلاین از ابتدای سال ۱۴۰۰ ایجاد شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران معاونت اجرایی بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان