Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:00:42 GMT

پرس: رئال همیشه برای زیزو و سرخیو جا دارد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۱۳۴

پرس: رئال همیشه برای زیزو و سرخیو جا دارد

به گزارش ایرنا، فلورنتینو پرس در گفت و گو با یک نشریه اسپانیایی تاکید کرد: زیدان رویای سرمربیگری تیم ملی فرانسه را در سر دارد و من هم شک ندارم به این آرزو خواهد رسید اما به او می گویم هر وقت که بخواهد می تواند به رئال بازگردد چرا که اینجا، خانه اوست.

وی در مورد سرخیو راموس هم گفت: راموس را مانند پسرم دوست دارم، او را در سال 2005 به رئال آوردم و در این مدت در کنار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا خانه اوست و به طور حتم در پستی دیگر به باشگاه بازخواهد گشت.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره طرح سوپرلیگ اروپا که دربا شکست مواجه شد افزود: یوفا باید نگران ایجاد رقابت‌های جذاب‌تری باشد. فوتبال در حال مُردن است و دیگر جوانان را به خود جذب نمی‌کند. شمار تماشاگران هم رو به کاهش است و اگر کاری صورت نگیرد، اوضاع خیلی بدتر خواهد شد. 

پرس در بخش دیگری از صحبت‌هایش که از شبکه رادیویی «اوناد سِرو» اسپانیا پخش می شد در مورد بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هم گفت: این یک پروژه‌ای فوق‌العاده است و بی‌صبرانه منتظر هستم تا هواداران آن را ببینند. پروژه بازسازی ورزشگاه در پایان سال آینده به پایان می‌رسد. برنامه‌ریزی شده تا در فصل پیش رو همزمان با حضور تماشاگران در ورزشگاه، کار بازسازی ادامه پیدا کند. باید ببینیم که آیا لالیگا با درخواست ما برای انجام دو بازی اول‌مان در خارج از خانه موافقت خواهد کرد یا خیر. با انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید هنوز صحبت نکرده‌ام، اما اطمینان دارم که اگر ما نیاز به بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو داشته باشیم، او از این موضوع استقبال خواهد کرد، ولی برنامه ما در حال حاضر این نیست.

رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص صحبت هایی مبنی بر جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. می‌دانم که هواداران‌مان چه می‌خواهند، اما درباره بازیکنان تیم‌های دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم چون این بی‌احترامی به باشگاه‌های دیگر خواهد بود. درباره ارلینگ هالند هم همینطور است و من درباره بازیکنان تیم‌های دیگر حرفی نمی‌زنم.

برچسب‌ها رئال مادرید سرخیو راموس زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس زین الدین زیدان رئال مادرید سرخیو راموس زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!

روز جمعه یکی از بمب‌های به جای مانده از جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس خنثی می‌شود. 

طرفداری | با پیدا شدن یک بمب در اطراف ورزشگاه ماینتس، جنگ جهانی دوم همچنان می‌تواند زندگی افرادی بسیاری را با خطر مواجه کند.

به گزارش CBS؛ محوطه اطراف ورزشگاه موا آرنا، استادیوم خانگی ماینتس، به دلیل کفش بمب عمل نکرده جنگ جهانی دوم تخلیه شد. شهرداری ماینتس در بیانیه‌ای این بمب را یک بمب هوایی ۱۱۰۰ پوندی آمریکایی معرفی کرد که قرار است روز جمعه خنی‌سازی شود. طبق اعلام شهرداری، حدود ۳۵۰۰ نفر تحت تاثیر این اتفاق قرار خواهند گرفت و تا زمانی که منطقه برای از سرگیری فعالیت‌های عادی ساکنان ایمن شود، انتظار می‌رود اختلالاتی در ترافیک و سایر امور وجود داشته باشد. باشگاه ماینتس به دلیل این موضوع، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود را از روز جمعه به روز پنجشنبه تغییر داد. با وجود اینکه شهرداری زمان‌بندی مشخصی برای فرآیند خنثاسازی بمب اعلام نکرده است، انتظار می‌رود بازی روز یکشنبه‌ ماینتس مقابل کلن همچنان طبق برنامه برگزار شود.

با وجود گذشت چندین دهه از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵، کشف بمب‌های به جا مانده از آن دوران همچنان در آلمان تا حدودی رایج است. برآورد شده که نیروهای متفقین و شوروی در طول جنگ، میلیون‌ها تن سلاح را در خاک این کشور فرو ریخته و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هزاران تن بمب عمل‌نشده همچنان در آلمان کشف نشده باقی مانده‌اند. این اولین بار نیست که یک بمب جنگ جهانی دوم در نزدیکی یک ورزشگاه فوتبال پیدا می‌شود. محوطه اطراف ورزشگاه وستفالن دورتموند نیز در سال ۲۰۱۵ تخلیه شد. این پدیده همچنین منحصر به آلمان نیست؛ در همان سال، بمبی از زمان جنگ در نزدیکی ورزشگاه ومبلی لندن پیدا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس
  • وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم