Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی خاکسپاری خبرنگاران جوان رسانه های ایسنا و ایرنا که در سانحه سقوط اتوبوس جان خود را از دست دادند، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی همدردی خود را با اهالی رسانه اعلام کرد.

 به گزارش طرفداری، منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ضمن تسلیت به خانواده های دو خبرنگار جوانی که در سانحه سقوط اتوبوس در حاشیه بازدید از دریاچه ارومیه، دار فانی را وداع گفتند، با بازماندگان این سانحه همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پیام منصور قنبرزاده آماده است:

ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا که در راه اطلاع رسانی و در سنگر آگاهی بخشی به جامعه دار فانی را وداع گفتند، مثل تمام فرزندان این مرز و بوم عزیز بودند و جای خالی شان همواره احساس خواهد شد. از طرف خودم و جامعه فوتبال، درگذشت این دو خبرنگار جوان را به خانواده های محترم شان تسلیت می گویم و با جامعه رسانه ای کشور به ویژه همکاران این خبرنگاران فقید در خبرگزاری های ایرنا و ایسنا همدردی می کنم. همکاران رسانه ای، ما را در غم خود شریک بدانند.

 ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر چهارشنبه در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد. متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در این سانحه جان خود را از دست دادند که پیکر آنها امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

رسانه طرفداری نیز یک بار دیگر درگذشت این خبرنگاران را به خانواده های محترم شان و همکاران عزیزمان در رسانه های ایرنا و ایسنا تسلیت می گوید.

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند