Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی وردنجانی جذب جوانان با استعداد مسجدی را مهمترین قدم در کسب رتبه های برتر کشوری کانون فاطمه الزهرا (س) وردنجان عنوان کرد و گفت: تلاش، همت و همکاری اعضای کانون از دیگر دلایل کسب رتبه های برتر کشور در حوزه های مختلف توسط کانون شده است.

سید «حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جذب جوانان با استعداد مسجدی مهمترین قدم در کسب رتبه های برتر کشوری توسط کانون فاطمه الزهرا (س) وردنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: از زمان اجرای رویداد ملی فهما فعالیت‌ها با قوت آغاز شده، کلیات کار مشخص است، در حوزه کار رواقی که در بحث شبستان و هنر آغاز شد در قدم اول شبستان هنر بحث شناسایی صورت گرفت، در قدم دوم برطبق استعدادها سازماندهی و سوم اینکه به تولید محتوا و ثبت اثر فکر کردیم.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع وردنجان با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد ضمت کسب امتیاز 15 هزار و 986، رتبه برتر کشوری را نیز ده دست آورد.

 

موسوی وردنجانی گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) با دارا بودن یکهرار و 500 عضو یکی از کانون های پیشتاز در امر اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی در شهر وردنجان است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: عضویت جوانان در مسجد یکی از برنامه های مهمی است که در دستور کار کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: فعالیت های این کانون در دومین طرح ملی فهما نیز همانند سال قبل به صورت منظم و با برنامه ریزی دقیق فعالیت ها خود را انجام می دهند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی فهما بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری کسب رتبه های برتر فاطمه الزهرا برتر کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم