Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم بندرعباس در مجلس نهم ‌با بیان اینکه تحریم‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد در وضعیت کشور نقش دارد گره زدن همه مسائل به آن را ظلمی بزرگ در حق ملت ایران دانست و گفت: چرا مالیات صنایع مستقر در استان هرمزگان در استان پرداخت نمی‌شود؟. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ابوالقاسم جراره ‌‌در همایش بزرگداشت حماسه 28 خرداد و تقدیر از اعضا ستاد ورزشکاران حامی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان اظهارداشت: واقعیت این است که از آیت الله رئیسی انتظار معجزه نیست و کسی انتظار ندارد که در یک لحظه و یک روز همه مسائل و مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حل مشکلات کشور نیاز به زمان دارد و شرایط اقتصادی کشور، تحریم‌ها و نگرانی‌ها باعث می‌شود کار به آن سرعتی که انتظار داریم پیش نرود.

جراره گفت: همیت، تلاش، اعتقاد و باور به ساخت کشور، اعتقاد به نسل جوان، اعتقاد به مردم ایران اسلامی، اعتقادی که می‌داند که مردم ایران اسلامی اگر بایستد و اراده و توانمندی خود را به کار گیرد در کشور معجزه کند اگر در کشور وجود داشته باشد می‌تواند مشکلات کشور را حل و فصل کند و این اعتقاد در آیت الله رئیسی وجود دارد.

جراره بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که آیت الله رئیسی به آن باور دارند رفتار صادقانه با مردم است، اگر مسئولین کشور تاکنون با مردم صادقانه رفتار می‌کردند و صادقانه حرف می‌زدند الان وضعیت کشور این‌چنین نبود، همه می‌دانند کشور در تحریم است و تحریم مال امروز نیست اما 2 تا مطلب وجود دارد اول اینکه تحریم وجود دارد و دوم اینکه تحریم چقدر در کشور اثر دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس نهم ‌تصریح کرد: اینکه همه مسائل و مشکلات کشور آب و محیط زیست مردم را به تحریم گره بزنیم ظلم بزرگی به ملت ایران است، به زعم کارشناسان تحریم 20 تا 30 درصد در وضعیت کشور دخیل است اما بقیه‌اش خود تحریمی‌هایی است که در کشور ما وجود دارد و وجود فساد یکی از تحریم‌های جدی در کشور است.

 وی عنوان کرد: هرمزگان به عنوان یکی از استان‌هایی که دریچه اقتصادی کشور و یکی از استان‌های پر درآمد است اما شرایط مطلوبی ندارد که نیاز به اصلاح از طریق ارائه راهکار و کار و تلاش مضاعف دارد.

جراره تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم نه خدمات 42 ساله نظام را زیر سوال ببریم و نه می‌خواهیم خدمات دولت‌های مختلف را زیر سوال ببریم اما شایستگی ملت ایران و مردم هرمزگان بیش از این‌ها است و باید استان و کشور را به شرایط مطلوب برگردانیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس نهم ‌اظهارداشت: بایستی از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده شود، از نمایندگان استان خواهش داریم یکصدا و هماهنگ در باب دفاع از منافع مردم استان هرمزگان تلاش خود را به کار ببندند. 

وی ادامه داد: انتظار داریم که سهم عموم مردم هرمزگان در صنعتی شدن استان لحاظ شود، شایسته نیست مسائل و مشکلات زیست محیطی گریبانگیر استان باشد و مزایای صنایع شامل حال استان نباشد، باید این مالیات در استان پرداخت شود، مسئولان و نمایندگان ورود کنند و از حق استان دفاع کنند.

جراره خاطرنشان کرد: صنایع وظایف اجتماعی خود را باید انجام دهند، در دولت آینده این مسائل را دنبال می‌کنیم تا هرمزگان در تمام حوزه‌ها به جایگاه اصلی خود برسد؛ استان هرمزگان در حوزه ورزش دچار مشکل است در این حوزه اگر زیرساخت‌ها اصلاح شود و به مباحث پایه‌ای توجه شود می‌توان انتظار رشد داشت.

تمدید مهلت پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال قبل تا 15 تیرمعجزه مالیات بر خانه‌های خالی در کشورهای پیشرفته/ فرانسه خانه‌های خالی را به نفع بی‌خانمان‌ها توقیف می‌کندکشف فرار مالیاتی 52 میلیارد تومانی توسط پلیس امنیت اقتصادی

انتهای پیام/865/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد آیت الله رئیسی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، درباره اولویت کاری مجلس دوازدهم، گفت: پیگیری برنامه هفتم توسعه مهمترین اولویت مجلس آینده است و مقام معظم رهبری هم سیاست‌های کلی آن را ابلاغ کردند.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: ناگفته نماند که مجلس یازدهم برای اتمام برنامه هفتم توسعه تلاش کرد و تقریبا آماده است تا مجلس دوازدهم آن را پیگیری کند. از طرفی برنامه هفتم توسعه برای رسیدن به اهدافش نیاز به حکمرانی خردمندانه دارد. برنامه‌ای که سه محور دارد. نخست رشد اقتصادی که متوسط باید ۸ درصد شود و دوم: تک رقمی شدن تورم. حداکثر بعد از ۵ سال باید به عدد تک رقمی دست یابیم و سوم: در ضریب جیینی ما، تفاوت در آمد دهک اول با دهم باید کاهش پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر مجلس دوازدهم این سه نکته را ساماندهی کند، در واقع به اصلی ترین وظیفه خود عمل کرده است.

باهنر درباره آرایش سیاسی در مجلس آینده نیز گفت: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد. فراکسیون اکثریت هم باید زمینه را برای رقابت فراکسیون اقلیت فراهم کند.

همچنین تصمیمات مجلس بالای ۸۰ دردصد غیر جناحی است و ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد؛ اختلاف و رقابت‌های جناحی سرجای خود اما هدف باید در جهت کمک به دولت مستقر باشد تا کارها پیش برود.

وی تصریح کرد: متاسفانه بعضی مواقع، مجلس رقابت‌های جناحی خود را در همه بخش‌ها توسعه می‌دهد در حالی که این رقابت‌ها اصلا ضرورت ندارد. مجالس مستقر باید از دولت مستقر حمایت کنند و دولت هم باید با مجلس همراهی کند و قرار نیست قوا برعلیه همدیگر باشند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: این تعامل است که کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد و اگر قرار باشد رقابت‌های غیر ضرور و تخریبی وارد میدان شود، کار متوقف و زیان‌ها زیاد می‌شود. به همین جهت تعامل باید جزو برنامه‌های اصلی دولت و مجلس باشد و بعد از پایان رقابت‌ها باید رفاقت و همگرایی حاکم باشد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900146

دیگر خبرها

  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟