Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص عدم تایید رییس فدراسیون ژیمناستیک در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش گفت: در حال بحث و بررسی با فدراسیون جهانی و فدراسیون خودمان هستیم و هنوز به نتیجه نرسیدیم. خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه افتتاح برنامه‌های فرهنگی هفته المپیک، اظهار داشت: همه برنامه‌های ما در ۴ سال گذشته به برنامه‌های المپیک متمرکز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر کرونا تاخیر یکساله داشتیم، اما همه قهرمانان، فدراسیون و ... تلاش کردند کام ملت را شیرین کنند. در مجموعه عباس آباد هفته المپیک آغاز شد که یک برنامه فرهنگی است.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما در کنار ستاد قهرمانی، ستاد فرهنگی را تشکیل دادیم، ۱۴ برنامه این هفته خواهیم داشت و ۴ برنامه هم در خارج از کشور داریم تا ایران زمین را به همه معرفی کنیم که می‌توان به نمایش فیلم، صنایع دستی و ... اشاره کرد. تلاش همه مجموعه ورزش اقتدار ایران، بالابردن پرچم ایران در عرصه جهانی و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم است.

صالحی‌امیری درباره کسب ۶۵ سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان یک حرکت با برنامه دنبال شده این بود که در گام اول با پیروزی عبور کنیم که کسب سهمیه بود. از نظر کیفی هم شرایط بهتری خواهیم داشت و تلاش‌های انجام شده به نتیجه منجر شد. مهمتر از همه اینکه ما به دنبال انسجام در داخل و همه ارکان ورزش هستیم.

وی درباره وضعیت دوچرخه‌سواری و اینکه اتحادیه جهانی مجمع انتخاباتی ایران را تایید نکرده، یادآور شد: از نظر ما و کمیته مجمع مشکلی نداشت. ما اشکال قانونی در فرایند مجمع مشاهده نکردیم و در مکاتبه با فدراسیون جهانی گفتیم فرایند انتخابات مشکلی نداشت.

رییس کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص عدم تایید رییس فدراسیون ژیمناستیک در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش، عنوان کرد: ما در حال بحث و بررسی با فدراسیون جهانی و فدراسیون خودمان هستیم. هنوز به نتیجه نرسیدیم در صورت کسب نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید: سهمیه‌های ایران در المپیک به ۱-۶۵ رسید/ حضور یا حذف کاراته در هاله‌ای از ابهام

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی