Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدحسین اسحقیمعاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت:از مهمترین اولویت‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، آسفالت و نگهداری مطلوب از راه‌های اصلی و شریانی شهر است و بر این اساس بیشترین اعتبارات سال ۱۴۰۰ در حوزه آسفالت هزینه خواهد شد.

اوافزود: این بودجه در بازدید‌های میدانی و شناسایی معابر هدف و اولویت بندی اجرا به صورت لیستی مدون به تفکیک مناطق توسط هیات آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز تنظیم، تصویب و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به استمرار طرح بهسازی معابر شهر در سال ۱۴۰۰ از طریق توزیع آسفالت، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد سال جاری مناطق گسترده‌ای از عوارض خرابی موجود در سطح معابر تبریز با بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت مورد مرمت قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز  متوسط آسفالت پخش و اجرا شده در هریک از مناطق دهگانه تبریز را بیش از پنج هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: اتکا به تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی شهری تبریز از ابتدای سال و افزایش تولید در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است.

اسحقی یادآوری کرد: همچنان یکی از نکات مهم در بهسازی معابر شهری تبریز توجه ویژه به توزیع خدمات عمرانی در تمامی نقاط شهری از جمله مناطق کم برخوردار این شهر است.

اوبا اشاره به اینکه امسال نیز اجرای ۳۰۰ هزار تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر سطح شهر هدف گذاری شده است، افزود: پیش بینی می‌شود بخش قابل توجهی از اهداف تعیین شده در نیمه نخست سال و همزمان با فصل مناسب اجرای پروژه‌های روسازی آسفالتی تحقق می‌یابد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت و بهسازی شهرداری تبریز فنی و عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود