Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی راضیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : مجموعه استانداری خراسان شمالی به خصوص استاندار این خطه شمالشرق کشور،تاکنون حمایت های خوبی از ورزشکاران استان  به ویژه  قایقرانان داشتند و ما همچنان نیاز به حمایت مدیریت ارشد استانی از این رشته ورزشی به عنوان یکی از ظرفیت های و استعدادهای خوب ورزشی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با عذرخواهی از مدیریت ارشد استان به دلیل آنچه که سوء برداشت از اظهاراتش اعلام کرد گفت :در شرایطی که این استان با پیشنهاد میزبانی اردوی تیم ملی و مسابقات کشوری قایقرانی قرار دارد، ما همانند گذشته به حمایت های بی شائبه مدیریت ارشد خراسان شمالی در این حوزه نیازمندیم، تا با میزبانی این رقابت ها بار دیگر ظرفیت های استان را در این رشته ورزشی در سطح ملی به نمایش بگذاریم.
درخواست کمک از استاندار برای اخذ میزبانی 
راضیان خاطرنشان کرد : با توجه به موافقت فدراسیون قایقرانی برای واگذاری میزبانی تیم ملی و مسابقات کشور به استان ، ما نیاز به صدور مجوز برگزاری این اردو و مسابقات در سد شیرین دره از سوی شرکت آب منطقه ای داریم که تاکنون این شرکت به دلایل فنی با آن مخالفت کرد.
وی اضافه کرد : درخواست ما از مدیریت ارشد خراسان شمالی این است که همانند گذشته با ورودشان به این موضوع، از این رشته ورزشی حمایت کنند تا بار دیگر ورزشکاران بومی  بتوانند در سطح اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور بدرخشند.
وی با اشاره به مخالفت شرکت آب منطقه ای با واگذاری سد شیرین دره برای برگزاری اردوی آمادگی و مسابقات خاطرنشان کرد : هیات قایقرانی مکاتباتی در خصوص میزبانی به مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان برای هماهنگی بیشتر با دستگاههای اجرایی داشت که به نظر می رسد به دلایلی این مکاتبات به استانداری خراسان شمالی ارایه نشد.
رییس هیات قایقرانی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد : این هیات  بار دیگر این درخواست  خود را  به استانداری استان ارایه خواهد داد ،که امیدواریم با حسن نیت مدیریت ارشد استانی و سایر دستگاههای مرتبط ،زمینه برای میزبانی استان فراهم شود.
راضیان با اشاره صدور مجوز آب منطقه ای برای واگذاری سه سد دیگر استان برای برگزاری اردوی آمادگی قایقرانی اظهارداشت : صرفنظر از این که سدهای پیشنهادی از نظر بعد مسافتی برای رفت و آمد روزانه ورزشکاران دشوار است، کوچک بودن فضای این سدها نیز قابل استفاده برای رکود گیری نیست.
وی اضافه کرد : ما برای تمرین قایقرانی به منابع آبی با طول مسافتی حداقل دو کیلومتری برای رکود گیری نیاز داریم و صرفا سد شیرین دره  که یکی از بزرگترین سدهای این استان محصوب می شود، از این قابلیت برخوردار است و سایر سدهای استانی برای این کار مناسب نیست .
وی گفت : تمرینات فعلی ورزشکاران قایقرانی استان در داخل استخر در حال انجام است و ابراز امیدواری کرد تا با دستور استاندارخراسان شمالی ، شرکت آب منطقه ای نیز مجوز برگزاری مسابقات را در سد شیرین دره صادرکند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خراسان شمالی در گفت و گو با ایرنا دلیل مخالفتشان با برگزاری اردوی تیم ملی قایقراتی و حتی تمرین ورزشکاران بومی این استان در سد شیرین دره را کاهش ۶۰ درصدی ورودی آب به سد و سطح تراز دریاچه اعلام کرد.
مرتضوی گفت که با توجه به کاهش تراز آب دریاچه سد شیرین دره ، که آب آن برای شرب شهر بجنورد و برخی روستاهای اطراف شبکه انتقال مورد استفاده قرار می گیرد، از لحاظ فنی نمی تواند همانند سنوات گذشته مورد استفاده ورزشکاران قایقرانی قرار گیرد.
وی اضافه کرد : شرکت آب منطقه ای استان خراسان شمالی در سنوات گذشته به خصوص سال 98 سد شیرین دره را برای اردوی آمادگی تیم قایقرانی در اختیار ورزشکاران این رشته ورزشی قرار دارد و حتی میزبان مسابقات کشوری قایقرانی نیز در این سد بود و در صورت فراهم بودن شرایط، این شرکت همانند گذشته این همکاری را ادامه می دهد.
وی با استنادات فنی سه سد دیگر استان را برای این کار پیشنهاد کرد که با مخالفت هیات قایقرانی به دلیل بعد مسافتی قرار گرفت.

استان خراسان شمالی هشت سد با ظرفیت آبگیری حدود ۲۳۴ میلیون متر مکعب دارد که طبق گزارش رسمی در سال جاری صرفا ۴۴ درصد از مخازن آب سدهای این خطه شمالشرق کشور آبگیری شد و مابقی به دلیل کاهش ۶۰ درصدی بارندگی و آب ورودی خالی است و استان خراسان شمالی که از حدود یک دهه گذشته تاکنون با خشکسالی روبروست، امسال به دلیل کاهش بارندگی سال سخت تری را پیش رو دارد.

برچسب‌ها بجنورد قایقرانی وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی شرکت آب منطقه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد قایقرانی وزارت ورزش و جوانان بجنورد قایقرانی وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی شرکت آب منطقه ای استان خراسان شمالی شرکت آب منطقه ای رشته ورزشی هیات قایقرانی سد شیرین دره مدیریت ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش حماس در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه برادران یمنی در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی رژیم صهیونیستی قرار دارند، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

حماس افزوده است: با افتخار به برادرانمان در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، درود می‌فرستیم و امت اسلامی و عربی را به یکپارچه‌ سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد