Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسپر دولبرگ با 2 گلی که مقابل ولز به ثمر رساند، اژدهای سرخ را با همکاری یواکیم مایهل و بریتویت رام کرد و دانمارک را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 فرستاد. 

ولز و دانمارک در آمستردام مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که کاسپر دولبرگ برای اولین بار از ابتدا در ترکیب ابتدایی دانمارک قرار گرفت، وایکینگ ها با 2 گل از سوی همین بازیکن، دو گل زوج مایهل - بریتویت و ارائه یک بازی برتر توانستند ولز را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف ولز در این مرحله، برنده دیدار جمهوری چک و هلند خواهد بود. 

اطلاعات بازی ولز و دانمارک تاریخ برگزاری: شنبه، 5 تیر 1400 (26 ژوئن 2021) ساعت برگزاری: 20:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم یوهان کرایوف آرنا، آمستردام، هلند تورنمنت: مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 داور: دنیل زیبرت (آلمان) گلزنان ولز: -  گلزنان دانمارک: کاسپر دولبرگ (27،48)، یواکیم مایهل (89)، مارتین بریتویت (4+90) اخراج: هری ویلسون (90) از ولز ترکیب و آمار ولز و دانمارک

اضافه می شود ...

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید علیدوستی در طرفداری: به فرهاد مجیدی گفتم، قائدی بهترین بازیکنت است صندلی لرزان احمد مددی در استقلال خبرنگار پرتغالی: با پیام به علی دایی، هواداران بیشتر شیفته رونالدو شدند گونزالو هیگواین و تقدیم گلش به پائولو دیبالا / عکس پیش بینی لوتار ماتئوس در مورد نتایج بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید