Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:04:46 GMT

تیم فوتبال پدیده تراکتورسازی را شکست داد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۲۸۳۷

تیم فوتبال پدیده تراکتورسازی را شکست داد

این دیدار از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، شنبه شب در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به میزبانی تیم پدیده برگزار شد که مهمترین اتفاق نیمه نخست در دقیقه ۲۰ رقم خورد و طی آن محمد قادری بازیکن تیم مهمان در قوس محوطه جریمه توسط علی نعمتی مدافع تیم میزبان سرنگون و مرتکب این خطا با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بازی تیم پدیده در حالی که با یک بازیکن کمتر بازی می کرد در دقیقه ۵۱ از روی ضربه کرنر توسط حسین مهربان به گل رسید. در ادامه مسابقه تیم تراکتورسازی توانست با ضربه سر علی فتحی در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی بکشاند.

در حالی که این مسابقه به دقایق پایانی نزدیک شده بود ابوذر صفرزاده بازیکن تیم پدیده در محوطه جریمه تیم مهمان با مدافع این تیم برخورد کرد که داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد و امین قاسمی نژاد در دقیقه ۸۶ گل پیروزی بخش تیم میزبان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۸ بازی نیز در محوطه جریمه تیم پدیده یک برخورد بین بازیکنان تیم میزبان و مهمان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اعلام پنالتی به سود تیم میزبان و عدم اعلام پنالتی در دقیقه ۸۸ به سود تیم تراکتور سازی با اعتراض شدید کادر فنی تیم مهمان همراه بود.

قضاوت این مسابقه را امیر عرب براقی بر عهده داشت و مهدی عالیقدر همراه با محمد عطایی او را در امر قضاوت کمک کردند.

تیم پدیده با کسب این پیروزی با ۳۱ امتیاز و یک پله صعود در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت و تراکتورسازی با ۳۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول ۱۶ تیمی لیگ باقی ماند.

تیم پدیده در مسابقه بعدی خود نهم تیرماه به دیدار تیم سایپا می رود و تراکتورسازی تبریز هم در این روز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی مشهد تبریز شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی مشهد فوتبال تراکتورسازی مشهد تبریز شهر خودرو مشهد تیم میزبان تیم پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم