Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد خسروی روز  یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان ۴۰۰ هزار نفری بروجرد دارای ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی است که با توجه به شرایط موجود صرفه جویی ۳۰ درصدی می‌تواند زمان پیک مصرف برق را کاهش داد. 

وی اظهار داشت: پیک مصرف روزانه برق مشترکان بروجردی هم اکنون بیش از ۱۴۵ مگابایت است‌ که برغم اعمال خاموشی‌ها به دلیل گرم شدن زودهنگام هوا رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی علت اصلی خاموشی‌های اخیر را عدم تولید برق، خشکسالی و وجود ماینرهای استخراج رمز ارزها دانست و بیان کرد: روشن شدن سیستم‌های سرمایشی و نیز شدت گرما میزان مصرف برق بیشتر و بدون شک زمان خاموشی‌ها نیز افزایش خواهد یافت.
خسروی یادآور شد: هم اکنون خاموشی‌های روزانه براساس جدول در این شهرستان اجرا و ساعت کاری ادارات نیز برای صرفه جویی بیشتر کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱۰ هزار مشترک فعال خانگی در بروجرد وجود دارد، اضافه کرد: میزان تولید روزانه مصرف برق این مشترکان ۱۱۰ تا ۱۲۰ مگابایت است در حالی که حداکثر پیک مصرف سال ۹۹ در فصل گرما ۱۴۲ مگابایت بود.

مدیر امور توزیع برق بروجرد ادامه داد: با افزایش قابل توجه گرما و استفاده بیش از حد از وسایل سرمایشی مانند  کولرهای آبی و گازی مزید بر علت شده و به ناچار به خاطر حفظ پایداری شبکه با برنامه‌ریزی‌هایی که از طرف دیسپاتینگ ملی صورت می‌گیرد خاموشی‌های نوبتی در همه مناطق کشور اتفاق می‌افتد.

خسروی اظهار داشت: به خاطر کاهش خاموشی‌ها همه مشترکان در بخش‌های مختلف اعم از خانگی و تجاری، صنعتی و کشاورزی و مصارف عمومی حداقل ۳۰ درصد مصرف خود را پایین بیاورند.

خسروی تاکید کرد: با صرفه‌جویی مردم در مصرف آب و میزان خاموشی‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند.

مدیر امور توزیع برق بروجرد بیان کرد: تنها راه مدیریت شرایط پیش آمده برنامه‌ریزی فعالیت‌ها براساس ساعات خاموشی طبق جدول زمانبندی ارایه شده از سوی شرکت توزیع برق استان است.

برچسب‌ها بروجرد انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق لرستان برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد انرژی برق مصرف بهینه برق بروجرد انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق لرستان برق شركت توزيع نيروی برق خاموشی ها صرفه جویی توزیع برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند

انجمن عکاسان سینما در ارتباط با فعالیت عکاسان غیرعضو در پروژه های سینمایی و نمایش خانگی اطلاعیه‌ای صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنا به مصوبات هیات مدیره انجمن عکاسان سینما، همچون سنوات قبل به اطلاع تمامی عکاسان غیر عضو این انجمن می رساند، چنانچه برای عکاسی پروژه ای سینمایی یا نمایش خانگی دعوت بکار می‌شوند، پیش از آغاز رسمی پروژه، می‌بایست بصورت کتبی از انجمن صنفی عکاسان سینما مجوز لازم را دریافت کنند. جهت دریافت این مجوز موارد زیر رعایت شود.

1- نامه رسمی از طرف تهیه کننده، مدیر تولید یا کارگردان پروژه درخصوص دعوت به همکاری عکاس

2- ارسال رزومه عکاس

3-ارسال نمونه آثارعکاسی (عکاسی صحنه از سریال، فیلم کوتاه، تله فیلم، تئاتر) هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما بعد از بررسی موارد ارسال شده، پاسخ کتبی خود را اعلام می نماید.

احترام و پایبندی به حقوق حرفه ای انجمن عکاسان سینما می تواند درمسیرعضویت عزیزان فعال دراین حوزه بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت