Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قدرتی گفت: امروز دستگاه قضایی از تهدید کرونا به عنوان یک فرصت استفاده کرده و بر همین اساس، سامانه‌ های مختلف الکترونیکی را به منظور ارائه خدمات قضایی غیرحضوری راه ‌اندازی کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: افزایش تعامل الکترونیکی میان دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ ها به ویژه نیروی انتظامی از نتایج و اهداف حرکت به سمت قوه قضائیه هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: دستیابی به قوه قضائیه هوشمند، از اولویت‌های ماست و امروز دستگاه قضایی از تهدید کرونا به عنوان یک فرصت استفاده کرده و بر همین اساس، سامانه‌ های مختلف الکترونیکی را به منظور ارائه خدمات قضایی غیرحضوری راه ‌اندازی کرد.

 

وی با اشاره به ایجاد خط ارتباط الکترونیک جدید بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تصریح کرد: ارتباط الکترونیکی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی ناقص و پر اشکال بود، اما با همکاری های خوبی که در سال گذشته انجام گرفت، ارتباطات دو مجموعه برخط شد.

 

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: یکی از وظایف قانونی دستگاه قضایی احیاء حقوق عامه است، اما تحقق این مهم نیازمند مشارکت جمعی است و بحمدالله نیروی انتظامی همیشه یار واقعی دستگاه قضایی در مسیر احیاء حقوق عامه است.

 

وی تأکید کرد: حضور نیروی انتظامی در بسیاری از حوزه ها به خصوص در بحران ها و حوادث گره گشای مردم بوده و هست و با روحیه انقلابی و جهادی، فراتر از وظایف خود به میدان آمده و یاری رسان مردم و دستگاه های دیگر است.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ارتقاء خدمات، کاهش دهنده حضور مردم در دادگستری‌ها و دیگر مراجع قضایی و انتظامی بوده و زمینه ساز رفاه و آسایش خاطر شهروندان و همکاران قضایی ‌و اداری شویم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری قزوین خدمات قضایی دستگاه قضا نیروی انتظامی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان