Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» مهدی چمران منتخب شورای ششم شهر تهران در خصوص لیست‌های متعددی که در مورد گزینه‌های شهرداری، معاونین شهردار و شهرداران مناطق مطرح شده است، گفت: این لیست‌ها هم مانند لیست‌هایی است که قبل از انتخابات منتشر و منتصب به شورای ائتلاف می‌کردند، اما تأکید می‌کنم که این گمانه‌زنی‌ها ربطی به ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چمران ادامه داد: ما هنوز وارد مصادیق انتخاب شهردار نشده‌ایم. یکسری اقدامات انجام داده‌ایم اما هنوز بحث‌های عمومی است. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازوکار انتخاب شهردار تغییراتی با گذشته کرده است، گفت: قاعدتاً لیستی از گزینه‌ها تهیه می‌شود و ما از آنها مصاحبه می‌گیریم و درنهایت شهردار انتخاب می‌شود. باز هم تأکید می‌کنم که لیست‌های منتشره در خصوص گزینه‌های شهرداری ربطی به منتخبین ششمین دوره شورای شهر ندارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تهران شورای شهر مهدی چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است