Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حیدری روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه این دوره از انتخابات در شهرستان دماوند در فضایی آرام برگزار شد که این امر بیانگر همراهی مردم و تلاش و پیگیری همه عوامل اجرایی و نظارت بود.

وی ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ همگام باسراسر کشور در شهرستان دماوند برگزار شد و کارنامه مشارکت در این شهرستان آبرومند و قابل دفاع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول بیان داشت: ضمن تبریک این اتفاق بزرگ، امیدواریم انتخاب‌های صورت گرفته، سرآغاز اتفاقات مثبت در کشور و به تبع آن شهرستان دماوند باشد.

حیدری تصریح کرد: بعد از برگزاری انتخابات، شاهد برخی حواشی و اعتراضات هستیم که بعضاً با مضمون احتمال خرید و فروش آرا مطرح شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: پیگیری این موضوع در دستور کار هیئت اجرایی انتخابات قرار گرفت که در بررسی‌های بعمل آمده مستندات قابل اعتنایی وجود نداشت و تخلفی که منتج به تغییر در سرنوشت انتخابات وجود داشته باشد، تشخیص داده نشد.

شهرستان دماوند شامل ۵ شهر دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی است. شورای هر یک از این شهرها دارای ۵ کرسی است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند شورای شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند شورای شهر شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند