Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی در دیدار با جمعی از اساتید بسیجی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران، گفت: این شهید والامقام دارای یک شخصیت فعال، چندبعدی و تاثیرگذار در جغرافیای جهان اسلام است و امروز به عنوان افتخاری برای همه مسلمانان و الگویی شاخص برای همه دانشگاهیان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج اساتید قشری اثرگذار، تعیین کنند و پیش برنده در جامعه است، گفت: بسیج اساتید باید به عنوان یک جریان تعیین کننده و جهت دهنده به همه اقشار جامعه به خصوص جوانان نقش آفرینی کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: یکی از فلسفه های وجودی اقشار بسیج شناسایی ظرفیت های موجود در قشر تخصصی و پیوند این ظرفیت ها با توانمندی‌های مردمی برای حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه اساتید بسیجی مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند، خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی نقش اصلی را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و جوانان به خصوص در حوزه علم و فناوری بر عهده دارند.

سردار بوعلی با اشاره به تولید موفق واکسن کرونا توسط متخصصین ایرانی، گفت: امروز نام جمهوری اسلامی ایران در کنار کشورهای تولیدکننده واکسن این بیماری قرار گرفته و به جامعه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور و همه دست اندرکاران ساخت واکسن ایرانی کرونا تبریک می گوییم.

وی با بیان اینکه نا امن کردن سرزمین ایران اسلامی یکی از اهداف اصلی دشمنان است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از راه های مختلف به دنبال ایجاد توطئه در درون نظام اسلامی هستند و امروز همه جبهه کفر برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقتدار از مرزهای کشور حفاظت و حراست می کنند، گفت: هرگونه تهدید و تجاوز دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و توانایی پاسخ به دشمنان فراتر از مرزهای جغرافیایی وجود دارد.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز در زمینه دستیابی به تکنولوژی دفاعی در وضعیت بسیار خوبی بسر می بریم، گفت: اقتدار دفاعی یکی از مولفه های قدرت کشورهاست که ما با اتکاء به خدا و اعتماد به نخبگان کشور به آن دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر بسیج اساتید تکنولوژی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور