Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:30:03 GMT

رعایت ۹۷ درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۶۳۹۶

رعایت ۹۷ درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات

ثمینی حضور مردم در انتخابات را حماسی دانست و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات در استان بالغ بر ۹۷ درصدی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از رعایت ۹۷ درصدی پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای استان خبر داد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات امسال حماسی و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: در لرستان با توجه به انجام واکسیناسیون رده های سنی بالای ۷۰ سال، این موضوع در کنترل مرگ بر اثر کرونا به خوبی تاثیر گذار بوده است.

 

وی ادامه داد: وضعیت بیماری در استان تحت کنترل بوده اما باید در نظر داشت شرایط کاملاً شکننده است و شرایط در برخی از شهرستانها مانند سلسله که از زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده، گواه این مطلب است .

 

ثمینی اذعان داشت: طبق آخرین رنگ بندی، شهرستان های خرم آباد، دورود،‌ الیگودرز، سلسله و بروجرد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستانها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند که نشان دهنده لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است .

 

معاون استاندار لرستان با اشاره به تزریق واکسن ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: در شرایطی که تعداد محدودی از کشورهای دنیا در زمینه تولید واکسن فعالیت دارند، کشور ما با اتکا به توان دانشمندان بومی موفق به تولید واکسن با امنیت بالا شده که جای امیدواری دارد .

 

ثمینی تاکید کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، در انتخابات ۲۸ خرداد ماه علی رغم ازدحام در شعب اخذ رای سطح استان، رعایت پروتکل های بهداشتی بالای ۹۷ درصد گزارش شده که حاصل زحمات مردم و دست اندرکاران انتخابات است .

 

وی یاد آور شد: کنکور سراسری در هفته آینده برگزار می گردد که ضرورت دارد مسئولین امر تمامی زیرساخت ها را در کنار ضد عفونی و گند زدایی محل برگزاری آزمون، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و نکات بهداشتی تمهید کنند .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: بررسی شرایط ادامه فعالیت هتل داران و کارگزاران گردشگری استان از موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امروز بود که مقرر شد بارعایت دستورالعملهای ستاد مقابله با کرونا و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت‌های خود را در چارچوب مشخص ادامه دهند.

 

ثمینی در پایان اظهار کرد: در بحث برگزاری مسابقات ورزشی نیز مقرر گردید تمامی مسابقات یک هفته قبل از اجرا اطلاع رسانی شده و مجوز های لازم دریافت و با نظارت کامل برگزار شوند.

 

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا پروتکل های بهداشتی کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!