Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:51:47 GMT

کلید و پریز آسیا، قدمت و کیفیت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۶۸۶۳

کلید و پریز آسیا، قدمت و کیفیت

اگر یکبار برای خرید کلید و پریز به خیابان لاله‌زارتهران سری زده باشید و یا در اینترنت به دنبال کلید و پریز برای منزلتان یا محیط کارتان یا هر مکان دیگری بوده‌اید در میان انبوهی از تولیدکنندگان کلید و پریز سر در گم شده‌اید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آریا ایمن، این روزها اهمیت این وسیله کوچک و بسیار کاربردی به دلیل افزایش ساخت و ساز و دلایلی همچون زیباسازی محیط اطرافتان بیش از پیش شده است و انتخاب یک کلید و پریز مرغوب و باکیفیت که از همه لحاظ بتواند یک سر و گردن نسبت به بقیه بالاتر باشد کار چندان راحتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم در مورد یک برند کلید و پریز صحبت کنیم که توانسته از هر جهت مورد رضایت خریداران کلید و پریز باشد.

کلید و پریز آسیا

   کلید و پریز آسیا جزء قدیمی‌ترین انواع کلید و پریز ایرانی می‌باشد که با طراحی منحصر به فرد محصولاتش توانسته به عینه واژه متفاوت بودن را با خود به یدک بکشد. تنوع محصولات شرکت آسیا الکتریک به حدی است که می‌توانید به راحتی نسبت به محیط اطرافتان یکی از انواع کلید و پریز آسیا را انتخاب کنید. شرکت آسیا الکتریک با داشتن نشان استاندارد بین المللی و داشتن یک خط تولید بسیار پیشرفته  کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است و هر از چند گاهی با ارائه مدل‌های جدید با رنگ و طرح متفاوت مشتریان خود را غافل گیر می‌کند. کلید و پریز از آن دسته از محصولاتی است که قرار است گوشه‌ای از خانه شما سالها جا خوش کند بنابراین منطقی است که در هنگام خرید کلید و پریز حواسمان را به خوبی جمع کنیم. یکی از ویژگی های کلید و پریز آسیا قیمت بسیار قابل قبول آن در کنار کلید و پریز های خارجی است که دارای قیمت های بسیار نجومی می‌باشند.

دلایل انتخاب کلید و پریز آسیا

تنوع بالا: تنوع مدل‌های کلید و پریز آسیا چه از لحاظ طرح و چه از لحاظ رنگ بسیار بالاست و شما هیچ نگرانی بابت ست نشدن دکوراسیون محیط اطرافتان با محصولات آسیا الکتریک ندارید. شما می‌توانید با انتخاب کلید و پریز مورد نظرتان محیط اطرافتان را مطابق با سلیقه خودتان هماهنگ کنید.

کیفیت ساخت بالا: شرکت آسیا الکتریک سعی کرده روز به روز کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد و محصولات خود را هم سطح کیفیت محصولات خارجی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت آسیا الکتریک با داشتن نشان استاندارد اروپای متحد از دو کشور ایتالیا و تایوان توانسته به وضوح اعتماد مشتریان خود را جلب کند. کلید و پریز آسیا به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند در محیط‌ها و مناطقی با دمای بالا نیز استفاده شود و دارای تحمل گرمای بسیار بالایی است که از مشکلاتی نظیر آب شدن پشت کلید و پریزها جلوگیری می‌کند. 

قیمت مناسب: همانطور که می‌دانید قیمت یک عامل جدایی ناپذیر در انتخاب یک محصول می‌باشد. کلید و پریز آسیا در ازای کیفیتی که در اختیار شما می‌گذارد یک قیمت منصفانه برای محصولاتش در نظر گرفته است که نسبت به طرح و رنگ و متریالی که در تولید کلید و پریزهایش استفاده کرده قیمت ها کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

زیبایی: طراحی یک محصول یکی از مهم ترین مراحل تولید آن است که شرکت آسیا الکتریک سعی کرده در تولید محصولاتش با رعایت عاملی به نام متفاوت بودن محصولاتی بسیار زیبا و کاربر پسند را طراحی کند. شرکت آسیا الکتریک به دلیل خلاقیت در طراحی کلید و پریزهایش همیشه مورد توجه خاص مشتریان کلید و پریز می‌باشد، امروزه زیبایی کلید و پریز یک آیتم رقابت آمیز برای شرکت های تولید کننده کلید و پریز می‌باشد و کلید و پریز آسیا برای زیباتر شدن هرچه بیشتر محیط اطراف مشتریانش اهمیت ویژه‌ای باز کرده است. فروش بالای کلید و پریز آسیا نشان از این حکایت می‌باشد.

انواع مختلف کلید و پریز آسیا

همانطور که در بالا به آن اشاره شد کلید و پریز آسیا برای هر محیطی اعم از مسکونی، تجاری، اداری، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها مدلی مخصوص به آن محیط را دارد تا بتواند نیاز مخاطبین خود را در هر شرایطی پاسخ دهد چرا که انواع مختلف کلید و پریز آسیا بر اساس ویژگی‌های ظاهری، ساختاری و کاربردی برای یک شرایط خاص قابل استفاده هستند و این نشان از اهمیت دادن و شناخت بازار توسط مدیران شرکت آسیا الکتریک می‌باشد که توانسته به خوبی نیاز بازار و سلیقه مشتریان خود را شناسایی کند. ما در ادامه به تعدادی از مدل‌های کلید و پریز آسیا اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با این برند محبوب آشنا شوید.

· کلید و پریز آسیا مدل کریستال

· کلید و پریز آسیا مدل کریستل آنتیک

·  کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس

· کلید و پریز آسیا مدل آمیتیس

· کلید و پریز آسیا مدل سیلور

· کلید و پریز آسیا مدل پدیده

· کلید و پریز آسیا مدل پارسه

پرفروش ترین مدل کلید و پریز آسیا

کلید و پریز آسیا که در رنگ‌های سفید، بژ، نقره‌ای و مشکی تولید می‌شوند از پرفروش‌ترین کلید و پریزهای آسیا الکتریک می‌باشند که به خاطر مکانیزم باریکی که دارند بسیار به چشم می‌آیند و جلوه‌ بسیار زیبایی را به محیط می‌دهند. شما می‌توانید نسبت به محیط اطرافتان این مدل را با قاب رویه و مکانیزم در رنگ‌های مختلف سفارش دهید.

مدل‌هایی که در بالا به آن اشاره شد تعدادی از مدل های آُسیا الکتریک می‌باشند که از فروش خوبی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای دیدن تمامی مدل های کلید و پریز آسیا الکتریک به وبسایت آریا ایمن مراجعه کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید آنلاین کلید و پریز آسیا الکتریک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آريا ايمن مشتریان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • قدمت «دروازه نفته» ممکن است به پیش از اسلام برسد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان