Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای ورزشکار استان در رقابت های بین المللی قویترین مردان جهان در کشور امارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت ارجمند ،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت :رقابتهای بین المللی و انتخابی رقابتهای جهانی قویترین مردان به میزبانی کشور امارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند افزود:این رقابتها از 2 تا 5 تیرماه و با حضور قویترین مردان جهان درکشور امارات برگزار شد و تیم ملی ایران موفق به کسب 3 مدال طلا ،2 نقره و 2 برنز این رقابتها شد.   رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول ورزشکار استان در این مسابقات خبر و اظهار داشت :مسعود برزم عضو تیم ملی پرورش اندام کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در این مسابقات در دسته 105 کیلو گرم موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد .   ارجمند ضمن تبریک این موفقیت به مسعود برزم ،خانواده این قهرمان و جامعه ورزش استان ،تصریح کرد:این مسابقات جهت کسب سهمیه رقابتهای جهانی قویترین مردان جهان برگزار شد و تیم ملی قویترین مردان کشور فردا دوشنبه 7 تیرماه وارد ایران می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد قویترین مردان پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)

 عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است.

هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

منبع: همشهری آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه