Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز اکران فیلم های هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان در ۸ تیرماه خبر داد و گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان با حضور هنرمندان و منتخبان این دوره ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اکران فیلم های هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان 8 تیرماه آغاز و اختتامیه آن نیز با حضور هنرمندان و منتخبان این دوره 10 تیرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جغرافیا و محیط زیست و مرزنشینی و توجه به سرمایه های اجتماعی، آداب و رسوم زندگی مرزنشینان و عشایر بومی (آئین ها و مراسم)، ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی و انسانی و فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت و پرداختن به آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، خشونت و... از جمله محورهای این دوره از جشنواره فیلم مغان است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: اکران فیلم ها در سه بخش اکران، نقد و بررسی فیلم های کوتاه و بلند انجام می شود و در بخش فیلم نامه نیز به صورت رقابتی در سه قالب داستانی، مستند، انیمیشن و عکس خواهد بود.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: برپایی کارگاه آموزشی کارگردان و عکاسی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره خواهد بود که در سینما انقلاب اردبیل برپا می شود.

 

وی ادامه داد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه فرهنگی الزامی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم مسائل بهداشتی و رعایت آن را به خوبی فرهنگ سازی کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: حضور هنرمندانو منتخبان این دوره در مزار شهدای گمنام از دیگر بخش های معنوی این مراسم فرهنگی خواهد بود.

 

بحرالعلومی اظهار داشت: برپایی کارگاه فیلم نامه نویسی و کارگاه آموزشی فیلمبرداری از دیگر برنامه های جنبی این برنامه فرهنگی است.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اکران فیلم اختتامیه جشنواره کارگاه آموزشی اردبیل هفتمین جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز