Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبفا مریوان گفت: طرح آبرسانی اضطراری مریوان از طریق سد گاران و با انتقال ۲۰۰ لیتر بر ثانیه آب، از اواخر سال گذشته توسط شرکت آبفا آغاز و تا پایان شهریورماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمد رشیدی مدیر امور آبفا مریوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای تامین آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب و فاضلاب مورد نیاز محلات مذکور در دستور کار شرکت آبفا کردستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این پروژه با 25.8 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل منابع داخلی در حال اجرا است، افزود: با تکمیل این پروژه طرح آبرسانی اضطراری مریوان از طریق سد گاران و با انتقال 200 لیتر بر ثانیه آب اجرا خواهد شد.

 

مدیر امور آبفا مریوان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه احداث تصفیه خانه آب موقت، تهیه و نصب 6 دستگاه فیلتر شنی و تجهیزات وابسته، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ، تهیه و نصب مخزن پیش ساخته، خرید لوله و اجرای خط انتقال با لوله 355 میلیمتری به طول 3.5 کیلومتر و سایر هزینه‌های مربوط به خرید تجهیزات الکترومکانیکال به صورت کلی معادل100 میلیارد ریال برآورد شده که از محل اعتبارات طرح تنش آبی و منابع داخلی شرکت هزینه خواهد شد.

 

رشیدی در پایان یادآور شد: در هفته گذشته نیز با هدف افزایش تأمین پایدار آب شهر مریوان یک حلقه چاه (چاه 51 دشت نی) با ظرفیت تولید 15 لیتر بر ثانیه با اعتبار 20 میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: سد گاران آبرسانی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان