Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ارسلان کاظمی، ملی پوش کشورمان بعد از دوسال دوری به میادین بسکتبال بازگشت و با ارائه بازیهای خوب در پنجره سوم کاپ آسیا هم اکنون یکی از بازیکنان مورد نظر مهران شاهین طبع برای حضور در بازیهای المپیک توکیوست.او در دیدارهای دوستانه با تیم ملی ژاپن هم خوب درخشید. خودش می گوید:«هم اکنون به تعداد تیمهای مدعی در کاپ آسیا اضافه شده است و ژاپن با جذب بازیکنان آمریکایی در کنار ۶ تیم دیگر مدعی کسب جام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه به برد تیم ملی در پنجره سوم کاپ آسیا نیز اشاره می کند:«درکل شرایطی که  فدراسیون جهانی با حباب ایجاد کرده ،بازیکنان را در شرایط سختی قرارداده است.قرار گرفتن تنها در اتاق و سالن به نحوی که حتی نمی توانی به فضای بیرون بروی و هوای آزاد تنفس کنی بسیار مشکل ساز است.ما در همین شرایط به اردن رفتیم ولی بازیهای خوبی را انجام دادیم و جواز کاپ آسیا گرفتیم.» 

او می گوید:«سفر طولانی مدت و اختلاف ساعت بسیار ما را اذیت کرد.تا بدنمان با این شرایط عادت کند زمان برد و به نوعی نتوانستیم در بازی اولمان برابر ژاپنی ها خوب عمل کنیم.اما رفته رفته بهتر شده و با آنالیزی هم که کادر فنی انجام داد ئر مسابقه دوم به برد رسیدیم.»

ژاپنی ها با جذب بازیکنان آمریکایی تبار تیم خود را تقویت کرده اند،ملی پوش بسکتبال کشورمان در این خصوص می گوید:«ژاپنی ها سرمایه گذاری عجیب غریبی برای لیگ های کشورشان انجام داده اند.بواسطه وضعیت اقتصادی بسیار خوبشان در تورنمنتهای عالی شرکت می کنند.از سویی هم بواسطه میزبانی بازیهای المپیک بدنبال آبروداری هستند.بنابراین قانون فیبا هم به آنها اجازه داده تا با تبعه کردن بازیکنان  آمریکایی تیم خود را قدرتمند کنند.همین مساله باعث می شود تا ژاپن هم در کنار تیمهای لبنان،چین،استرالیا،نیوزلند و فیلیپین از مدعیان کسب جام در کاپ آسیا شود.»

ارسلان کاظمی تاکید می کند:«فکر می کنم در نبود این بازیکنان ژاپن چندان قدرتمند نحواهد بود.در این میان باید گفت  در حق ایران و چین نامردی شده است.الان باید گفت در ژاپن تمامی برادران هاشیمورا،واتانا و ….. در تمامی رده های سنی جذب شده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارسلان کاظمی تیم ملی بسکتبال فدراسیون بسکتبال کاپ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند

به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، میزبانان مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های 2024 را معرفی کرد و تیم ملی ایران به ترتیب در کشورهای برزیل، ژاپن و فیلیپین به میدان می‌رود.

گروه‌بندی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2024  به شرح زیر است:

هفته نخست، اول تا 6 خرداد، برزیل
برزیل، ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، صربستان، کوبا، ایران، آلمان

هفته دوم، 15 تا 20 خرداد، ژاپن
ژاپن، برزیل، لهستان، اسلوونی، ایران، ترکیه، بلغارستان، آلمان

هفته سوم، 29 خرداد تا 3 تیر، فیلیپین
ژاپن، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایران، هلند، آلمان، کانادا

لیگ ملت‌های 2024، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها به المپیک 2024 پاریس خواهد داشت. تاکنون حضور تیم‌های فرانسه (میزبان)، برزیل، کانادا، آلمان، ژاپن، لهستان و آمریکا در المپیک قطعی شده و تکلیف 5 سهمیه باقیمانده با توجه به نتایج تیم‌ها در VNL و رنکینگ مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد