Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس گفت: برای نخستین بار مرکز انتقال نفت صددرصد ایرانی توسط منطقه خلیج فارس و به همت پیمانکاران داخلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس، حمیدرضا کیهان‌پور در بازدید از خط لوله گوره – جاسک و آیین بهره‌برداری از مرکز انتقال شماره ۲ این خط گفت: چهار دستگاه الکتروپمپ توسط شرکت پمپ‌های صنعتی ایران در مرکز انتقال شماره ۲ نفت خام گوره – جاسک نصب شده که اکنون چهار دستگاه به شکل ۱+۳ در حال بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در فاز یک خط لوله گوره – جاسک تقریبا یک‌سوم حجم ظرفیت اسمی آن به میزان ۳۳۰ هزار بشکه در روز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس گفت: پمپ‌های این خط به‌صورت موازی است و هرکدام قابلیت حمل بالغ بر ۱۰۰ هزار بشکه فرآورده از مبدأ گوره به جاسک را دارند.

کیهان‌پور با اشاره به اینکه در فاز نهایی این ظرفیت به یک میلیون بشکه خواهد رسید، تصریح کرد: یکی از نکات برجسته و قابل توجه این خط، تأمین نفت خام خوراک پالایشگاه بندرعباس است که برای نخستین بار و به‌صورت زمینی با یک انشعاب ۳۰ اینچ از خط لوله ۴۲ اینچ در کنار شهر بندرعباس انجام می‌شود.

وی گفت: از ابتدای تأسیس پالایشگاه بندرعباس تاکنون تأمین خوراک این پالایشگاه از طریق دریا و کشتی بوده است.

برچسب هاایران شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران (IOPTC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران IOPTC آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس بهره برداری مرکز انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی