Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرور جدول های لیگ برتر فوتبال ایران در هفت دوره گذشته نشان می دهد تیم هایی که به امتیاز ۳۰ در مسابقات می رسند، قطعا سقوط نخواهند کرد.

به گزارش طرفداری، ما سالهایی را هم در لیگ داشته ایم که طی آن تیمی با ۲۲ امتیاز هم در لیگ برتر مانده، با این حال مرز قطعی بقا در لیگ برتر برای فوتبال ایران امتیاز ۳۰ تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۱۳۹۲ لیگ فوتبال در ایران ۱۶ تیمی شده و در ادامه به بررسی وضعیت تیم های انتهای جدول طی سال های اخیر پرداختیم: فصل ۹۲/۹۳؛ فجرسپاسی، ذوب آهن و استقلال خوزستان با ۲۹ امتیاز در لیگ ماندند و داماش با ۲۶ و مس با ۲۲ امتیاز سقوط کردند. فصل ۹۳/۹۴؛ ملوان با ۳۰ و استقلال خوزستان با ۲۷ امتیاز در لیگ ماندنی شدند و پیکان با ۲۶ و نفت مسجدسلیمان با ۲۲ امتیاز سقوط کردند. فصل ۹۴/۹۵؛  سیاه جامگان و ملوان با ۲۷ امتیاز ماندند و راه آهن با ۲۵ و استقلال اهواز با ۱۳ امتیاز سقوط کردند.  فصل ۹۵/۹۶؛ سایپا با ۳۲ و سیاه جامگان با ۳۰ امتیاز ماندنی شدند و صبا با ۲۸ و ماشین سازی با ۱۶ امتیاز سقوط کردند. فصل ۹۶/۹۷؛ سپیدرود با ۳۰ و سپاهان با ۲۹ امتیاز ماندنی شدند و نفت تهران با ۲۴ و سیاه جامگان با ۱۵ امتیاز سقوط کردند. فصل ۹۷/۹۸؛ ماشین سازی با ۲۹ و مسجدسلیمان با ۲۲ امتیاز ماندنی شدند و تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان با ۱۲ امتیاز سقوط کردند. فصل ۹۸/۹۹؛ پیکان و سایپا با ۲۹ امتیاز ماندند و تیم های پارس جنوبی و شاهین با ۲۷ و ۲۲ امتیاز سقوط کردند.

در حال حاضر پدیده از مرز ۳۰ امتیاز گذشته و به۳۱ امتیاز رسیده است. شاگردان مهدی رحمتی حتی با ۶ باخت متوالی در ۶ هفته باقی مانده هم در لیگ برتر می مانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امتیاز سقوط کردند ماندنی شدند ۲۲ امتیاز هم در لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد