Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست این فراکسیون اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه، 6 تیر) این فراکسیون گفت: اعضای فراکسیون مستقلین بر تسریع در به نتیجه رسیدن مذاکرات وین تأکید و اعلام کردند که نباید این روند فرسایشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بعضی اعضای فراکسیون مستقلین نسبت به مواد طرح تقویت امنیت غذایی ایراداتی را وارد دانستند همچنین درباره اصل 85 کردن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مسائلی مطرح و مقرر شد جزئیات این طرح در صحن بررسی شود لذا با 85 شدن این طرح مخالف بودیم به خصوص اینکه طرح، ایرادات زیادی دارد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین تصریح کرد: ابهام در جرم انگاری برخی موضوعات در ارتباط با کاربران فضای مجازی وجود دارد و شرط و شروطی برای واردات گوشی‌های تلفن همراه گذاشته‌اند یا ستاد کل نیروهای مسلح را به عنوان ناظر تعیین کرده‌اند که همه اینها خارج از تعریف وظایف کمیسیون فرهنگی است.

نوری قزلجه با اشاره به انتقاد برخی اعضا به نحوه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: نظر اعضا بر این بود که تخلفات انتخاباتی روند تکراری پیدا کرده و تأثیر و شائبه اثر سرمایه و پول در نتیجه آن افزایش یافته است که باید بعد از تحقیق و بررسی در صورت نیاز، قوانین بازدارنده تری تصویب شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین تخلفات انتخابات شوراها صیانت از فضای مجازی فراکسیون مستقلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم