Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله ابراهیمی در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی به روستای فیدکوئیه کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار کرد: پروژه آبرسانی مرد میدان به همت خیران محترم و گروه‌های جهادی با صرف اعتباری بالغ بر300 میلیون تومان با اجرای لوله‌گذاری، تعویض خط انتقال آب و مخزن‌گذاری به چند روستا با همکاری اداره آب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان عنوان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان با توجه به شرایط خاص، آبرسانی به روستاهای استان را در دستور کار قرار داده که تاکنون به تعدادی از این روستاها با همکاری بسیج سازندگی و اداره آب آبرسانی انجام شده و کار آبرسانی به روستاهای باقیمانده با جدیت در حال انجام است.

وی ادامه داد: باید برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستای حسین‌آباد هم‌ مخزنی در نظر گرفته شود؛ البته عملیات آبرسانی به درب خم هم در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد که بدین واسطه روستاهای بیدان، حسین‌آباد و درب خم از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مخزن ۲۰ هزار لیتری روستای فیدکوئیه افتتاح می‌شد که حفر کانال و انتقال با همکاری گروه‌های جهادی، خیران و اداره آب شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت آبرسانی به روستای گیتری هم  پیشنهاد شده که می‌طلبد خیران بزرگوار در این اقدام مومنانه مشارکت داشته باشند.

حسین سالاری فرماندار کوهبنان هم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: بحث آب یک بحث ضروری است و در کوهبنان اقدامات خوبی در روستاها شده تا مشکل آب شرب بهداشتی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مخزن آب روستای کهن به بهره‌برداری رسید که تامین آب همراه با احداث مخزن سیمانی و اجرای خط انتقال آب و برق همراه بود و مشکل این روستا برطرف شد.

سالاری عنوان کرد: مجتمع آبرسانی دهستان خرمدشت در حال کامل شدن است، در حالی که روستای رتک پس از ۴۰ سال از آب اشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شد، همچنین شبکه آب روستای فتح‌آباد هم اجرا شد و مردم از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار کوهبنان افزود: مجتمع آبرسانی روستای خانمکان با اعتبار بالایی اجرا شد که علاوه بر حل مشکل آب روستاهای آن منطقه برخی از روستاهای مجاور هم که در سال جاری دچار تنش آبی شدند، به‌طور موقت از محل این پروژه  بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در شهرستان در سنوات اخیر مشکل آب روستاهای شهرستان بر طرف شده و با همکاری عزیزان در سپاه کوهبنان و سپاه ثارالله  استان، خیران عزیز و اداره آب شهرستان برخی از روستاها از جمله فیدکوئیه دارای مخزن ۲۰ هزار لیتری پلی اتیلنی شدند و ان‌شاءالله در آینده با همین اعتباری که اشاره شد مشکل روستاهای درخم و بیدان هم برطرف خواهد شد که از کمک و مساعدت مالی و تلاش‌های جهادی عزیزان سپاسگزار هستیم.

انتهای پیام /۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه سپاه ثارالله کوهبنان اداره آب مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود