Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@13:36:23 GMT

رونمایی از پیراهن تیم ملی هندبال زنان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۸۰۰۹

فدراسیون هندبال از پیراهن تیم ملی زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا رونمایی کرد. ناطقان: فدراسیون هندبال امروز ۷ تیر در اردوی تیم ملی و در حضور اصحاب رسانه از پیراهن تیم ملی هندبال زنان رونمایی کرد.  مسابقات قهرمانی زنان آسیا شهریور ۱۴۰۰ به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و دومین مرحله از اردوهای تیم ملی از از شنبه پنجم تیر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در اردوی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: اینکه چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتیم در هندبال قهرمانی آسیا شرکت کنیم شاید به بخشنامه ای بر گردد که یک ماه پیش از سوی کنفدراسیون آسیا ارسال شد و استراتژی فدراسیون در هندبال زنان را تغییر داد. بنا بود در بخش پشتوانه سازی و تیم های پایه اقدام کنیم و از بزرگسالان در راستای ارتقای سطح فنی تیم های پایه استفاده کنیم اما برنامه تغییر کرد و با درخشش کره و ژاپن در جهان سهمیه آسیا منوط به حضور ۱۲ تیم به ۶ سهمیه رسید. علی رغم اینکه در برنامه و بودجه ۱۴۰۰ این اعزام را پیش بینی نکرده بودیم اما حتی اگر یک درصد شانس وجود داشته باشد که نتیجه حاصل شود تصمیم گرفتیم این شانس را از دختران نگیریم.

وی گفت: شاید کمتر پیش بیاید که سهمیه آسیا برای جهانی ۶ تیم باشد. البته تیم‌های قوی آسیا همچون کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان و حتی ازبکستان از ما فاصله گرفته‌اند. ما به کادر فنی اعتماد داریم و امیدوارم همه توان خود را بگذارید تا بهترین نتیجه کسب شود.

پاکدل در ادامه افزود: ما قرار شد بخشی از هزینه‌های تیم ملی را به عهده اسپانسر بگذاریم که تیم اشتاد سازه را به عنوان اسپانسر تیم ملی انتخاب کردیم. امروز هم اعلام رسمی حامی مالی است.

پاکدل گفت: با توجه به اینکه لباس قبلی تیم ملی با توجه به‌ شرایط پوششی ایراداتی داشت، با حمایت نایب رئیس بانوان آن را تغییر دادیم و فکر می‌کنم بخش زیادی به مسائل فنی هم کمک کند. برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم حضور پرقدرت شما برای ادامه راه هندبال کشور شروع خوبی باشد.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص حضور دو بازیکن روس در اردو گفت: با توجه به سابقه و تجربه ای که در تورنمنت های بزرگ دارند با در خواست کادر فنی به کمک تیم ملی آمده اند و به عنوان مهمان در این اردو حضور دارند. از کمک های این دو در اردوی تیم ملی استفاده می‌شود.

در این مراسم حسامی مدیر باشگاه اشتاد سازه گفت: باشگاه اشتاد سازه از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرد هدفش رشد هندبال بود. در این راستا حمایت از تیم ملی نیز در راستای اهداف باشگاه خواهد بود و این باشگاه حمایت مالی خود را انجام خواهد داد.
منبع: ایسنا برچسب ها: رونمایی ، پیراهن ، تیم ملی ، هندبال زنان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رونمایی پیراهن تیم ملی هندبال زنان فدراسیون هندبال هندبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

وی گفت: به دومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش آمدید. در ابتدا می‌خواهم به هر دو دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم‌های قوی که داشتند تبریک می گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش‌های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم‌ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می‌کنم.

در این جلسه پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده سازی تیم‌ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

کد خبر 6089693

دیگر خبرها

  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج