Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مراسم تکریم بیش از سه دهه خدمت حجت الاسلام علی تویسرکانی در سمت امامت جمعه شهرستان راور روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم بیش از سه دهه خدمت حجت الاسلام علی تویسرکانی در سمت امامت جمعه شهرستان راور و معارفه حجت الاسلام زمانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ۱۰ تیرماه جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان همزمان با نماز ظهر و عصر ۱۰ تیرماه جاری در مسجد جامع شهر راور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام تویسرکانی بیش از سه دهه در سمت امام جمعه در شهر راور خدمت کرده و حجت الاسلام زمانی پیش از این امامت جمعه چترود از توابع شهرستان کرمان را به عهده داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد