Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه آتی خود بررسی یک فوریت اصلاحیه بودجه سال 1400 و مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران در دستور کار دارند.

به گزارش برنا؛ سیصد و ششمین جلسه رســمی پنـجــمین دوره شـورای اسـلامی شــهر تـهــران، ری و تجـریش  بـه صورت فوق العاده در روز سه شنبه هشتم تیرماه سال1400 از ساعت 8:45  لغایت12 در محـل تالار شورا برگـزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص « مجوز فروش و تصویب معامله ملک پلاک ثبتی 1312و 3/1313 بخش 11 تهران »  مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در ادامه این جلسه یک فوریت لایحه ای دیگر از شهردار تهران در خصوص«اصلاح بند(۱) تبصره (3) ماده واحده مصوبه بودجه سال 1400 شهرداری تهران و مجوز انتشار سی و پنج هزار (35000) میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران »  مورد بررسی اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

همچنین بررسی لایحه  شهردار تهران در خصوص« تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذار شده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی»  که  یک فوریت آن در دویست و چهل و یکمین جلسه  شورا مورخ 99/7/20 به تصویب رسیده است همراه با قرائت گزارش مشترک کمیسیون های ( برنامه و بودجه - فرهنگی ، اجتماعی - نظارت و حقوقی ) در دستور کار سیصدو ششمین جلسه شورا قرار دارد.

در ادامه جلسه لایحه شهردار تهران در خصوص « معرفی23 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب » مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین شصت وچهارمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی می شود.

بررسی گزارش های حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی « سازمان نوسازی شهر تهران برای سال مالی 1394 » ، « سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران برای سال مالی 1394 » ، « سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران  برای سال مالی 1394 »  و نیز حسابرسی « سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برای سال مالی 1394 »  در دستور کار جلسه آتی شورا قرار دارد.

در نهایت اعضای شورا به بررسی تعدادی از پرونده های پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار تهران بودجه حمل و نقل شهر تهران برنامه و بودجه شورای شهر تهران حمل و نقل عمومی شهر تهران شهردار تهران در خصوص برای سال مالی 1394 عمومی شهر تهران شهرداری تهران یک فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط زیست استان تهران، شرکت آب منطقه ای تهران، شهرداری های مناطق ٥، ٩، ١٨، ٢١، ٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران است و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوارنی را به‌وجود آورد است.

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و … از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود.

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف، مقرر شد ماتریس وظایفی برای همه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود.

کد خبر 6093949

دیگر خبرها

  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن