Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:46:09 GMT

حمله با چاقو در آلمان/ ۲ نفر زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۵۸۴

حمله با چاقو در آلمان/ ۲ نفر زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شهر «ارفورت» در مرکز ایالت «تورینگن» آلمان امروز شاهد وقوع حمله با سلاح سرد بود.

بر اساس گزارش یک شاهد عینی، فرد مظنون صبح دوشنبه به وقت محلی، پس از اینکه دو رهگذر را با چاقو زخمی کرد، متواری شده است. دو قربانی این حمله که ۴۵ و ۶۸ ساله و هر دو مذکر هستند؛ در حال حاضر تحت مداوا و رسیدگی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای پلیس در حال جستجو برای یافتن مظنون هستند که مردی ۲۰ تا ۳۰ ساله است و بالگرد پلیس نیز در این عملیات حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیشتر در روز جمعه نیز حمله ای مشابه در شهر «وتسبورگ» آلمان گزارش شده بود که طی آن سه نفر کشته و شش نفر دیگر نیز زخمی شدند. در حادثه روز جمعه، هر سه قربانی، زن بودند.

کد خبر 5246078 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان حمله با چاقو سلاح سرد ایالات متحده امریکا عراق فلسطین رژیم صهیونیستی افغانستان روسیه ایران مذاکرات وین لبنان ترکیه سوریه عربستان سعودی داعش جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کاووس حبیبی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: پایان گروگانگیری در نیکشهر / ۴ شرور دستگیر شدند

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/


کد خبر: 1229535 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس