Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد بعدازظهر دوشنبه در جلسه ارائه منظومه توانمندی ایتام کمیته امداد استان سمنان به سیستان و بلوچستان به میزبانی اداره کل این نهاد ضمن بیان اینکه سمنان به‌عنوان استان معین برای کمک مناطق محروم استان سیستان بلوچستان انتخاب‌شده است، ابراز داشت: با احصا نیاز ایتام در سه منطقه محروم این استان بیش از ۹ کامیونت لوازم ضروری زندگی به سیستان بلوچستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه ۴۲۲ لوازم ضروری زندگی از سمنان به مناطق محروم سیستان بلوچستان ارسال‌شده است، افزود: سه منطقه محروم فنوج، بزمان و شهر علی‌اکبر سیستان و بلوچستان از این خدمات کمیته امداد سمنان بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه جشن توانمندی ایتام در فاز نخست با حضور مسئولان رقم خورد، ابراز داشت: تیم استان سمنان تحت عنوان سفیران نیکی (طرح سحاب رحمت) اواخر سال گذشته به سیستان و بلوچستان سفر کرد که ماحصل آن ارسال لوازم ضروری ایتام به این استان بود.

مسعودیان راد بابیان اینکه رفع نیازهای ضروری زندگی، تقویت بعد فرهنگی، مدیریت نظام‌یافته نقدینگی و به کار انداختن منابع حمایتی در مسیر تولید و اشتغال ایتام در دستور کار است، تصریح کرد: این طرح طی بازه زمانی سه الی پنج‌ساله و در سه فاز و هفت گام اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان سمنان یاری‌دهنده سیستان و بلوچستان برای مقابله با رفع فقر است، افزود: در این محموله‌های ارسالی مواردی نظیر یخچال، اجاق‌گاز، کولر، پنکه، فرش، موکت، تلویزیون، آبگرمکن و به ازای هر یتیم مقداری اسباب‌بازی شامل بازی‌های فکری و سرگرمی تهیه و در اختیار ایتام قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 5246138

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان اکرام ایتام سیستان و بلوچستان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر گرگان قوه قضاییه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا هفته قوه قضاییه واکسن کرونا ایلام عکس استانها سیستان و بلوچستان سیستان بلوچستان ضروری زندگی لوازم ضروری استان سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند