Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» امشب در برنامه «کلوزآپ» نقد و از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» به کارگردانی جیمز منگولد محصول کشور آمریکا تولید سال 2019 در برنامه امشب برای مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند و پاکستان، نقد و بررسی خواهد شد.

آقامحمدی در اینباره افزود؛ محسن جعفری منتقد نام آشنا با حضور در برنامه امشب به نقد این فیلم از زوایای مختلف خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «فورد در برابر فراری» یک اثر اکشن مسابقه‌ای است که داستانی واقعی را در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌کند. داستان آن راجع به تلاش شرکت خودروسازی فورد برای شکست شرکت فراری در مسابقات 24 ساعته اتوموبیل‌رانی در لو مان است.

در این فیلم به تهیه‌کنندگی پیتر چرنین، بازیگرانی چون؛ مت دیمون، کریستین بیل، جان برنثال، کترینا بلف، نوآ جوپ، جاش لوکاس، استفانیا اسپامپیناتو به ایفای نقش پرداخته اند.

علاوه بر آیتم معرفی فیلم « فورد در برابر فراری» و کارگردان آن، بخش های دیگر برنامه معرفی فیلم های اسکار و کارگردان های مطرح بین المللی، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از آیتم های دیگر کلوزآپ است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

«کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز هفتم تیر ساعت 19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی اکشن کانال اردوی شبکه سحر فورد در برابر فراری برنامه کلوزآپ فورد در برابر فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»  به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • بدمستی در برابر مست عشق