Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد میزبان مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان شد.

به گزارش برنا، در جلسه ای که امروز(دوشنبه هفتم تیرماه سال 1400) با حضور آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده رئیس و دبیر فدراسیون، استاد رضا مدنی مشاور عالی رئیس فدراسیون، محمدرضا حاج یوسف زاده ومهدی ذاکری سرمربی و مربی تیم ملی جوانان، مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی برگزار شد، تصمیم بر این شد تا مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان انتخابی تیم های ملی نیز در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد، مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان اواخر مردادماه به میزبانی یزد و مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور دختران و پسران در شهریورماه به میزبانی مشهد برگزار شود.

ضمن اینکه، جدا از مسابقات قهرمانی کشور، رقابت های مدعیان تیم های ملی نیز جهت کشف استعدادهای رده های مختلف سنی برای تیم ملی بعد از مسابقات رده های سنی برگزار شود.

در این جلسه حاج یوسف زاده پیشنهاد برگزاری کمپ های تمرینی مشترک‌ کشوری برای کلیه رده ها را مطرح کرد و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته، طرح مذکور را ارائه دهد. ضمن اینکه وی به عنوان مدیر برگزاری این کمپ نیز انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم های ملی یزد مشهد رقابت جودو قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی