Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سجاد انوشیروانی روز دوشنبه با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی نیازمند فرهنگ‌سازی است، افزود: ۶۷ هزار و ۴۱۲ نفر در این برنامه‌های ورزش همگانی استان مشارکت داشتند. 

وی برگزاری ۲۴۹ برنامه پیاده‌روی، هزار و ۳۱۶ مورد ورزش صبحگاهی، ۲۶۴ مورد کوه‌روی و کوهپیمایی، ۵۲ مورد دوچرخه‌سواری، برگزاری برنامه‌های فرهنگی به تعداد ۲۵۷ مورد و برگزاری ۸۸ مورد کلاس‌های آموزشی و ورزشی را از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مدت ذکرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برگزاری ۱۷۵ مورد مسابقه ورزشی برای اقشار مختلف مردم و کارمندان، برگزاری ۷۶ مسابقه در محلات، برگزاری ۷۰ همایش و جشنواره فرهنگی و ورزشی و اجرای ۸۳ برنامه گلگشت را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این حوزه در سه ماه گذشته در استان دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهارکرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه تمامی این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

انوشیروانی با بیان اینکه برای همگانی کردن ورزش در جامعه باید از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان بهره برد، گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی در پیشگیری از آسیب‌های جسمی و روحی بسیار موثر است، بیان کرد: توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: هیات ورزش‌های همگانی و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با تعامل و همکاری هم می‌توانند باعث توسعه ورزش همگانی در جامعه شوند.

وی با بیان اینکه بسط، گسترش و توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است، افزود: البته این به معنای بی‌توجهی به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیست.

برچسب‌ها ورزش همگانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش همگانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل توسعه ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز

ایسنا/یزد در آستانه سالروز میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه (س)، اجتماع بزرگ «فرمانده مهدی» در مهریز برگزار شد.

این برنامه شامگاه یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه با حضور «ابوذر روحی» در پارک کوثر مهریز با استقبال گسترده مردم دارالولایه برگزار شد.

در این برنامه که به همت هیات شباب الحسن(علیه السلام ) برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

قرار است این اجتماع به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و به یاد یک هزار شهید دانش‌آموز استان یزد، امشب از ساعت ۲۰:۰۰ در میدان امیرچقماق یزد نیز برپا شود.

اجرای گروه سرود دختران سلیمانی و عادیات از دیگر برنامه‌های امشب این اجتماع خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»