Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه خط فکری شهید بهشتی می‌تواند مملکت، نظام و انقلاب را حفظ کند، گفت: ولی اگر به خط سازش با غرب بیفتیم چه او را دشمن ندانیم و چه او را دشمن بدانیم هر دو تفکر خطرناک و ضد مصالح ملی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در مراسم استانی سالگرد شهدای هفتم تیر و قوه قضائیه در بوستان ولایت ساری اظهار داشت: بزرگداشت هفته قوه قضاییه، شهدا به ویژه شهدای هفتم تیرماه 60 را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام راحل(ره) فرمودند ما از دست رضاشاه نجات پیدا کردیم اما از دست تربیت‌شدگان غرب رها نمی‌شویم.

وی افزود: یک عده‌ای باور دارند که آمریکا دشمن است اما اعتقاد دارند برای مدیریت کشور باید روابط دوستانه در قالب مذاکره و گفت‌وگو با آمریکا داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهید بهشتی فردی مدیر، مدبر، عالم، رئوف، دل‌سوخته و دل‌سوز بودند و تفکر شهید بهشتی آن بود که آمریکا دشمن ما بوده و باید او را به دشمنی بشناسیم و نباید روابط دوستانه با او داشته باشیم اما منافقین به دنبال سازش با آمریکا بودند.

محمدی لائینی ادامه داد: دشمن با تفکر شهید بهشتی نتوانست کنار بیاید و آن‌قدر تبلیغات مسموم کردند که امام فرمودند آنچه مرا ناراحت می‌کند مظلومیت شهید بهشتی است.

وی با بیان اینکه اکنون نیز دشمن هیچ‌گاه خیرخواه ملت ما نخواهد بود و باید حواسمان باشد از دشمن پیروی نکنیم، ادامه داد: این خط فکری بسیار خطرناک بوده و متاسفانه امروز تربیت‌شدگان آمریکا از این خط پیروی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز تجلیل از شهید بهشتی، شهید سلیمانی و شهیدان یعنی بدانیم که شیطان دشمن است و با شیطان به دشمنی برخورد کنیم و خط سازش با دشمن نداشته باشیم و به داشته‌های خودمان اعتماد کنیم و به خدا توکل کنیم.

آخرین مصاحبه شهید بهشتی درباره ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور؛ "مقتدر، آشنا به کشورداری و مومن باشد"رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:جریان زمان شهید بهشتی دوباره در کشور تجلی یافته است

لائینی خاطرنشان کرد: خط فکری شهید بهشتی می‌تواند مملکت، نظام و انقلاب را حفظ کند ولی اگر به خط سازش با غرب بیفتیم چه او را دشمن ندانیم و چه او را دشمن بدانیم و بگوییم چاره‌ای نداریم و باید در کنار آنها رشد کنیم هر دو تفکر خطرناک و ضد مصالح ملی و ضد امنیت است.

وی افزود: اگر شیطان را دشمن ندانیم دنیای ما به جهنم تبدیل می‌شود. شیطان برای ما بهشت، رفاه و امنیت، پیشرفت، ناموس، دین، عزت و استقلال نمی‌خواهد، شیطان برای ما جهنم می‌خواهد.

انتهای پیام/686/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد نماینده ولی فقیه چه او را دشمن شهید بهشتی خط فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دانشگاه تهران ضمن دعوت همه مؤمنان برای تقوای الهی، گفت: شهید مطهری معلم حوزه و دانشگاه بود و روز شهادت شهید مرتضی مطهری روز معلم نام‌گذاری شد.

وی افزود: او شخصیتی بود که در مدرسه قرآن و عترت تربیت شد و با کوله باری از معرفت و تقوا و ورع و با بینش عمیق اجتماعی و سیاسی و درک درست از واقعیت‌های فکری در جامعه حدود نیم قرن در راه اعتلای فکری و عقلانی و علمی جامعه اسلامی قلم زد و با دستیابی به مقام شامخ شهادت به لقای خدای سبحان شتافت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت علم که در قرآن هم به آن اشاره شده است، اظهار کرد: این قلم است که راه را برای ارتقای جامعه بشری در پرتو علم هموار می‌کند. قلم نقش انتقال علم به انسان را دارد و قلم راه برای فراگیری همه علوم برای انسان فراهم کرده است.

وی افزود: انسان در میان همه پدیده‌ها از بالاترین ظرفیت و استعداد برای فراگیری دانش برخوردار است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: جامعه آراسته به قسط که انسان‌های عادل آن را به پا می‌دارند، دستاورد آراستگی به علم و تصمیمات مبتنی بر دانش است.

در حال تکمیل

کد خبر 6095531

دیگر خبرها

  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم