Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:58:59 GMT

یوواخیم لوو: بازی با انگلیس دیدار مرگ و زندگی است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۶۹۶۲

یوواخیم لوو: بازی با انگلیس دیدار مرگ و زندگی است

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد بازی با انگلیس به ضربات پنالتی کشیده نشود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی آلمان در دیدار حساس و در استادیوم ومبلی به مصاف رقیب سنتی خود انگلیس خواهد رفت. یوواخیم لوو، سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد هنوز نمی توان به طور کامل در مورد مدعیان قهرمانی در یورو 2020 نظر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یواخیم لوو گفت: "این بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم است. ما بسیار باانگیزه هستیم. ما تیم انگلیس را به خوبی آنالیز کرده ایم و مشتاقانه منتظر بازی هستیم. منطقا ما در مورد سناریوهای مختلف تمرین کرده ایم، اما هر دو سرمربی علاقه ای به کشیده شدن بازی به پنالتی ندارند، زیرا در این شرایط هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هر مربی ایده های متفاوتی دارد. من در گذشته نیز گفتم که سیستم عامل تعیین کننده ای نیست، هر مربی به دنبال آنچه برای تیم خودش ایده آل است خواهد بود.

 

 

شرایط بازیکنان مصدوم؟ ایلکای گوندوگان نتوانست به طور کامل در جلسه تمرینی شرکت کند. رابین گوزنس و آنتونی رودیگر کمی عفونت دارند و امروز صبح کمی احساس خستگی می کردند، بنابراین باید منتظر مانده و ببینیم چه خواهد شد.

 

مدعیان قهرمانی؟ قضاوت دشوار است، زیرا دیدارهای سرنوشت ساز هنوز در راه است. ایتالیا، بلژیک و انگلیس در مرحله گروهی خوب بازی کردند، اما همانطور که دیروز دیدید سرنوشت هلند چه شد، این نتایج همیشه معیار ادامه مسابقات نیست.

 

 

شرایط سرژ گنبری؟ من طی دو یا سه روز اخیر او را از نزدیک زیر نظر داشتم و به نظر نمی رسد او هرگز اعتماد به نفسش از دست داده باشد. گنبری فوق العاده سخت کوش است و من با بازیکنان اصلی ترکیب بازی فردا به صورت جداگانه صحبت کرده و نقاط قوت آنها را یادآوری می کنم.

 

درخشش جمال موسیالا؟ اگر او فردا وارد میدان شده و گل سرنوشت سازی به ثمر نرساند، ما او را به انگلیس می فرستیم (با خنده). جمال موسیالا از بازگشت به انگلیس خوشحال است. او با تمام وجود برای بازی در آلمان تصمیم گرفت و موسیالا پتانسیل خود را در چند هفته گذشته نشان داده است."

تیم ملی آلمان یوواخیم لوو یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو یورو 2020 تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا