Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت کنترل مرزهای خوزستان در برابر ویروس دلتا کرونا را تشریح کرد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: کرونای دلتا نوع جدید موتاسیون‌یافته کرونا با عنوان کرونای هندی است؛ انتشار این گونه نسبت به کرونای انگلیسی بسیار زیادتر است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تلاش زیاد برای کنترل مرزها به منظور جلوگیری از ورود دلتا کرونا، افزود: در حوزه هوایی، پروازها به هند و پاکستان قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت تردد در مرزهای زمینی خوزستان نیز گفت: همچنان در مرزهای چذابه و شلمچه از تمام افراد تست PCR اخذ می‌شود زیرا نتایج آزمایشگاه‌های خارج از کشور را قبول نداریم. افراد در مرزها قرنطینه می‌مانند و در صورت منفی بودن تست، اجازه ورود به کشور را دارند اما در صورت مثبت بودن نتیجه تست، به مبداء بازگردانده می‌شوند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: در حوزه دریایی نیز از سرنشینان همه کشتی‌ها و شناورها در پنج بندر خوزستان تست گرفته می‌شود. در صورت مثبت بودن تست، کشتی ایزوله می‌شود و اکنون شش کشتی در بنادر خوزستان، ایزوله هستند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همه افراد کشتی در بنادر به ویژه بندر امام تست می‌شوند و در صورت مثبت بودن نتایج تست، افراد قرنطینه و بار کشتی به صورت مکانیکی تخلیه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک