Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوابگاه موقوفه پسرانه دکتر حسین ناصر الاسلامی با حضور معاون فرهنگی و سرپرست سازمان امور دانشجویان و رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، خوابگاه موقوفه پسرانه دکتر حسین ناصرالاسلامی در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع، در ۷ طبقه و ۴۲ واحد ساخته شده و در این خوابگاه پسرانه قرار است ۴۰۰ دانشجوی دوره دکتری ساکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح این خوابگاه گفت: از ابتدای مسئولیت خود موضوع خوابگاه های دانشجویی را اولویت خود قرار داده ام.

وی افزود: در این راستا برنامه راهبردی برای تعمیر، بازسازی و ساخت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه تدوین شد و براساس این برنامه راهبردی،  ساخت و بازسازی خوابگاه های دانشگاه انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه جز دانشجویان با استعداد هستند بنابراین برای ارتقا علمی آنها باید زیرساخت های لازم از جمله خوابگاه ها توسعه یابند.

دکتر معتمدی خاطرنشان کرد: در ابتدای فعالیت من در دانشگاه در برخی اتاق های بزرگ خوابگاه های این دانشگاه ۱۰ تا ۱۵ دانشجو سکونت داشتند که امروز تعداد نفرات خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه به استاندارد رسیده چراکه خوابگاه های این دانشگاه توسعه یافته است.

وی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بودجه دانشگاه و کمک خیرین اقدام به بازسازی و توسعه خوابگاه های دانشجویی خود کرده است و درحال حاضر ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه ۴۰ درصد رشد یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همچنین خوابگاه های این دانشگاه رتبه های ۲ و یک هستند و دیگر خوابگاه های با رتبه ۳ و ۴ در این دانشگاه وجود ندارد.

دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وسرپرست سازمان امور دانشجویان نیز در این مراسم گفت: در سال های اخیر خیرین و سرمایه های کشور نسبت به امر آموزش عالی توجه بسیار داشتند که این امر یک نعمت بشمار می رود.

وی تاکید کرد: با کمک خیرین و سرمایه های کشور بسیاری از زیرساخت های دانشگاه ها از جمله خوابگاه ها و آزمایشگاه ها بازسازی و توسعه یافته اند.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور است که توسعه زیرساخت های این دانشگاه نقش بسزایی در توسعه علمی کشور خواهد داشت.

دکتر حسین ناصرالاسلامی واقف خوابگاه پسرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: همواره سعی داشتم که کمک اساسی به کشور خود انجام دهم که توسعه سطح علمی کشور یک کمک اساسی بشمار می رود زیرا توجه به استعدادهای کشور منشا اثر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: من خود را مدیون ملت ایران می دانم و بسیار خوشحالم که توانستم در ساخت خوابگاه پسرانه این دانشگاه مشارکت داشته باشم.


بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، این خیر خوابگاه ساز ساکن کشورآلمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير خوابگاه دانشجویی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوابگاه های این دانشگاه خوابگاه های دانشجویی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور