Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:31:06 GMT

قانع: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی تلاش می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۹۰۳۲

قانع: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی تلاش می‌کنیم

مربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: تلاش می‌کنیم سهمیه مسابقات جهانی را به دست آوریم اگرچه در این راه کار سختی در پیش داریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خدیجه قانع در مورد شرایط اردوی تیم ملی هندبال زنان اظهار داشت: دومین اردو تیم ملی در حال برگزاری است و بچه‌ها نسبت به اردو قبل  با آمادگی بیشتری وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی قبل حدود 56 هندبالیست را دعوت کردیم و از میان آنها 29 نفر به اردو دوم راه یافتند. در این اردو هم تعدادی از بازیکنان کنار گذاشته می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که ترکیب نهایی تیم چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: در اردوی بعدی 22 بازیکن دعوت خواهند شد و در ادامه و اردوهای بعدی در خصوص نفرات به جمع‌بندی خواهیم رسید و در مدت زمان باقی مانده روی تاکتیک و تکنیک بازیکنان کار می‌کنیم.

مربی تیم ملی هندبال بانوان در مورد لزوم برگزاری بازی‌های تدارکاتی و اردوی برون مرزی با توجه به تعطیلی چندین ساله تیم هندبال بانوان تصریح کرد: فدراسیون برای برگزاری یک بازی دوستانه برنامه‌ریزی کرده اما هنوز میان دو کشور مردد هستیم. اگر این بازی تدارکاتی برگزار شود مطمئنا به آمادگی بازیکنان کمک و  سبب می‌شود با آمادگی بیشتری وارد مسابقات شویم. با توجه به اینکه مدت زمان کمی تا مسابقات داریم، یک یا دو بازی تدارکاتی به تیم و بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد.

قانع در خصوص حضور دو بازیکن روس در اردوی تیم ملی زنان گفت: یکی از رقبای ما در مسابقات آسیا ازبکستان است. سطح و مدل بازیکنان این کشور یا همان شوروی سابق، به بازیکنان روس نزدیک است. بنابراین این دو بازیکن خیلی به ما کمک خواهند کرد تا در دفاع و حمله مقابل آنها به آمادگی بیشتری برسیم.

مربی تیم هندبال بانوان در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال جهانی شدن تیم ملی هندبال زنان وجود دارد، تاکید کرد: اول باید از مسئولان فدراسیون تشکر کرد که نگاهی ویژه‌ به هندبال بانوان دارند و با توجه به اینکه 6 سهمیه جهانی در آسیا توزیع می‌شود، تصمیم گرفتند تیم را اعزام کنند. کار ما سخت است چون در دوره قبل در مسابقات شرکت نکردیم و هر غیبت فاصله ما را تا سکوهای آسیا بیشتر خواهد کرد. از طرفی چهار تیم در آسیا هستند که حرف اول را می‌زنند و به سطح بازی‌های اروپا خیلی نزدیک هستند. اگر این چهار کشور را کنار بگذاریم، ازبکستان، هنگ کنگ و حتی کره شمالی را به عنوان رقیب پیش رو داریم که رقبای سختی برای ما هستند. تلاش می‌کنیم  که کسب سهمیه محقق شود اما کار سختی در پیش داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای ایران رقم بخورد و جهانی شویم.

پاکدل: در هندبال قهرمانی آسیا باید با حریفان قدرتمندی بجنگیم/ سرمربی تیم ملی مردان به زودی معرفی می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد هندبال تیم ملی هندبال هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش