Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال فرانسه از هم‌تیمی‌اش که بابت از دست دادن پنالتی مقابل سوئیس فشار زیادی رویش است، حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوگو لوریس در پی شکست تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل سوئیس در ضربات پنالتی و ناکامی در رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو 2020 به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: ما هر کاری که از دست‌مان ساخته بود را در زمین انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی‌ها همانند بخت‌آزمایی هستند که ما در این بازی در ضربات پنالتی بدشانس بودیم.  حالا باید با این درد کنار بیاییم. وقتی در جریان بازی با نتیجه 3 بر یک از سوئیس پیش بودیم، باید پرونده بازی را می‌بستیم، اما فوتبال همین است. به همین خاطر است که ما عاشق این رشته ورزشی هستیم و به همین خاطر است که گاهی از آن ضربه می‌خورید و ما در این بازی بابت حذف‌ شدن‌مان ناامید شدیم.

یورو 2020| پیام امباپه در پی حذف فرانسه: می‌خواستم به تیم کمک کنم!

دروازه‌بان تیم ملی فرانسه همچنین در حمایت از کیلیان امباپه که پنالتی آخر خروس‌ها را به هدر داد و همان باعث حذف این تیم شد، اظهار داشت: ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. تک‌تک ما مسئول حذف شدن‌مان در این مرحله از مسابقات هستیم و انگشت اتهام به سوی شخص خاصی نیست. ما باید با مصدومیت‌ها کنار می‌آمدیم، اما حقی برای بهانه‌گیری نداریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه کیلیان امباپه یورو 2020 ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تیم ملی فوتبال فرانسه کیلیان امباپه یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس

پس از چند روز تحصن و تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این جنبش دانشجویی به فرانسه نیز راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، دانشجویان معترض در فرانسه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها که تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار شهید در غزه بر جای گذاشته است، خواستار پایان سرکوب صداهای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ