Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی متخصص و کارشناس در گوشه‌ای کم برخوردار از میهن اسلامی، در حاشیه کویر تفتیده، با چهره‌هایی مصمم، قلب‌هایی آکنده از عشق به ایران و ایرانی، دست بر زانو نهاده‌اند تا رشته حیات صنعت خود را از پیکره بیگانگان قطع نمایند و هر آنچه نیاز دارند را خود بسازند و اکنون حاصل چندین سال تلاش را به پیشگاه ملت و رهبری معظم و فرزانه تقدیم داشته اند تا بگویند ما سربازان جهادی صنعت کشور ایستاده‌ایم تا پرچم استقلال ایران اسلامی سرفرازانه در جهان بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاهی با نام داخلی سازی قطعات با هدف توسعه زنجیره تامین، ماحاصل این تلاش صادقانه برای گشودن دریچه ای جدید فراروی صنعتگران کشور به نمایش گذاشته شده است تا همه بدانند می‌شود با همت و تلاش میلیون ها دلار در سفره مردم ایران زمین حفظ شود.

۱۸ خرداد ماه حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، رئیس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی خراسان جنوبی برای افتتاح این نمایشگاه گرد هم آمدند تا ماحصل تلاش متخصصان کویرتایر را ارج نهند.

سیدمحمدحسین زینلی مدیرعامل کویر تایر: دراین نمایشگاه که با هدف توسعه زنجیره تأمین و تسهیل در خرید قطعات و مواد اولیه و کاهش هزینه ها راه اندازی گردیده بیش از ۲۰۰ قطعه در ۳بخش قطعات یدکی، قطعات لاستیکی و مواد اولیه به نمایش گذاشته شده است.

در سال ۹۹ در کویر تایر با داخلی سازی بیش از ۲۱ میلیارد تومان صرفه جویی در بخش قطعات یدکی، حدود۳۲ میلیارد تومان در بخش مواد اولیه و یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان صرفه جویی در بخش قطعات لاستیکی انجام گرفته است.

ساخت ۱۳ دستگاه پرس پخت تایر، ماشین آلات تایرسازی تک مرحله ای و اپکس ۲سره و ۳سره و ۲دستگاه استیل لاستیک، تبدیل۱۴دستگاه تایرسازی باری و وانتی به رادیال و اصلاح یک دستگاه ماشین تایرسازی سواری را از جمله اقدامات انجام شده در تولید ماشین آلات بوده است که اجرای این طرح ها ۵۳ میلیارد تومان صرفه جویی ریالی به همراه داشته  و در این مسیر کمک‌های بسیاری به شرکت‌های دانش بنیان و داخلی برای توسعه زیر ساخت‌های داخلی سازی قطعات انجام شده است.

۲۱۲۱

کد خبر 1530280

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: داخلی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲